Hvilken Espresso maskine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. november 2011

heidi30

Nogen som har erfaring med espresso maskiner?

Min kæreste ønsker sig en til hans fødselsdag ( 17 nov.) og jeg er helt blank vedr. den slags. 

Jeg har googlet lidt men hold da op de er dyre. I den billigere ende ligger der en Pixie Nespresso, men er de gode??

HJÆLP 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Chr-Hei

heidi30 skriver:

Nogen som har erfaring med espresso maskiner?

Min kæreste ønsker sig en til hans fødselsdag ( 17 nov.) og jeg er helt blank vedr. den slags. 

Jeg har googlet lidt men hold da op de er dyre. I den billigere ende ligger der en Pixie Nespresso, men er de gode??

HJÆLP 

Altså jeg har en nescafe dolce gusto circolo. Og er super glad for den, Den laver varm og velsmagende kaffe / the / ice tea / varm kakao osv på ingen tid..

Engang med tiden vil jeg dog gerne have en af de helt dyrer hvor man kan kværne kaffen selv og stime mælken men det kommer sig nok af jeg arbejder i en cafe hvor jeg laver div kaffer dagen lang

Anmeld

7. november 2011

heidi30

Mor til 2, snart 3 skriver:

Vi har denne her og ELSKER den

http://www.nespresso.com/#/dk/dk/coffee_machines/selecteur_gamme/machines-citiz/citiz-nespresso-citizmilk-auto-c120-re---110-v-1

Den ser også fed ud, men synes det er mange penge 

Anmeld

7. november 2011

heidi30

Chr-Hei skriver:

Altså jeg har en nescafe dolce gusto circolo. Og er super glad for den, Den laver varm og velsmagende kaffe / the / ice tea / varm kakao osv på ingen tid..

Engang med tiden vil jeg dog gerne have en af de helt dyrer hvor man kan kværne kaffen selv og stime mælken men det kommer sig nok af jeg arbejder i en cafe hvor jeg laver div kaffer dagen lang

Må jeg lige google på, tak 

Anmeld

7. november 2011

TaAsJu

heidi30 skriver:

Den ser også fed ud, men synes det er mange penge 

Det er den også, men helt klart pengen værd... Men har set bahne have nogen på tilbud på et tidspunkt

Anmeld

7. november 2011

heidi30

Det er den også, men helt klart pengen værd... Men har set bahne have nogen på tilbud på et tidspunkt

Vi bor i Wales, så enten køber jeg en over nettet og finder en her i butikkerne 

Anmeld

7. november 2011

TaAsJu

heidi30 skriver:

Vi bor i Wales, så enten køber jeg en over nettet og finder en her i butikkerne 

tog lige og googlede den

http://www.pricerunner.dk/pl/82-1245443/Kaffemaskiner/Nespresso-Citiz-Milk-C120-Sammenlign-Priser

vores er også købt på nettet da vi bor på grønland

Anmeld

7. november 2011

heidi30

tog lige og googlede den

http://www.pricerunner.dk/pl/82-1245443/Kaffemaskiner/Nespresso-Citiz-Milk-C120-Sammenlign-Priser

vores er også købt på nettet da vi bor på grønland

Fedt tak, tak for hjælpen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.