Inspiration til grød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. november 2011

stm2812

Jeg søger som sagt noget inspiration til grød.. Synes altid jeg ender med enten at lave hirsegrød, risgrød, majsgrød, havregrød eller øllebrød.. Jeg plejer dog at varierer det frugt jeg kommer i grøden.

Helst ikke grøntsagsmos da det er til hendes middagsmad, og grøntsagsmos plejer hun at få til aftensmad

Alle idéer modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

camillakrath

stm2812 skriver:

Jeg søger som sagt noget inspiration til grød.. Synes altid jeg ender med enten at lave hirsegrød, risgrød, majsgrød, havregrød eller øllebrød.. Jeg plejer dog at varierer det frugt jeg kommer i grøden.

Helst ikke grøntsagsmos da det er til hendes middagsmad, og grøntsagsmos plejer hun at få til aftensmad

Alle idéer modtages med kyshånd

http://www.mor-far.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=159&Itemid=45

Prøv at se linket. Min veninde anbefalede mig det, og synes det er rigtig gode forslag

Anmeld

7. november 2011

stm2812

camillakrath skriver:

http://www.mor-far.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=159&Itemid=45

Prøv at se linket. Min veninde anbefalede mig det, og synes det er rigtig gode forslag

Arrrh der var jo en masse forslag, den er gemt den side

Tusind tak ..

Anmeld

7. november 2011

camillakrath

stm2812 skriver:

Arrrh der var jo en masse forslag, den er gemt den side

Tusind tak ..

Selv tak.

Jeg har selv lige stået i samme situation, og tænker at nu når han er de 6 måneder, vil jeg prøve lidt af hvert. Så må de få lidt mere forskelligt

Anmeld

7. november 2011

stm2812

camillakrath skriver:

Selv tak.

Jeg har selv lige stået i samme situation, og tænker at nu når han er de 6 måneder, vil jeg prøve lidt af hvert. Så må de få lidt mere forskelligt

ja og man kan jo lige så godt udvide deres smagshorisont

Og vi andre gider jo heller ikke spise det samme hele tiden.

Anmeld

7. november 2011

camillakrath

stm2812 skriver:

ja og man kan jo lige så godt udvide deres smagshorisont

Og vi andre gider jo heller ikke spise det samme hele tiden.

Nej ... Og jeg synes også det er lidt sjovt. Selvom Benjamin nu helst vil ha sin majsgrød

Anmeld

7. november 2011

stm2812

camillakrath skriver:

Nej ... Og jeg synes også det er lidt sjovt. Selvom Benjamin nu helst vil ha sin majsgrød

ja det er også et kæmpe hit herhjemme. I hvert fald den lavet på maizena. Hvis jeg laver den med Majsmel så ser hun da noget utilfreds ud i hovedet

Anmeld

7. november 2011

ano14316

Go' morgen danmark laver forskellig grød hver dag..

Opskrifterne ligger på hjemmesiden

http://opskrifter.tv2.dk/article.php?category=Programmer&program=Go%92+morgen+Danmark&page=1&x=27&y=8

Anmeld

7. november 2011

camillakrath

stm2812 skriver:

ja det er også et kæmpe hit herhjemme. I hvert fald den lavet på maizena. Hvis jeg laver den med Majsmel så ser hun da noget utilfreds ud i hovedet

Haha .. Sådan har benjamin det med kartoffelmos. Han ligner en der synes meget lidt om hans mor

Anmeld

7. november 2011

stm2812

camillakrath skriver:

Haha .. Sådan har benjamin det med kartoffelmos. Han ligner en der synes meget lidt om hans mor

Har du prøvet med gulerødder og broccoli i også? det var nemlig et KÆMPE hit da jeg gjorde det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.