Ny nederdel til Freja

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.396 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Skouboe

Så fik jeg også lige syet en ny nederdel til Freja.

Den er 1½ sol, så der er masser af swish når man drejer rundt - noget som prinsesser på snart 3 går meget op i. Den er syet i en lækker blød denim i brune mælkedrengestriber og brunt æblestof fra småfolk. Imellem de enkelte "fag" er der indsat en brun tittekant. Bunden er afsluttet med brunt kantebånd.

Eneste downside er at jeg har fået den syet for stor (str. 110/116), så nu overvejer jeg at sælge den og sy en i den rigtige størrelse istedet - det må jeg lige overveje.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Winnie

Skouboe skriver:

Den er 1½ sol, så der er masser af swish når man drejer rundt - noget som prinsesser på snart 3 går meget op i. Den er syet i en lækker blød denim i brune mælkedrengestriber og brunt æblestof fra småfolk. Imellem de enkelte "fag" er der indsat en brun tittekant. Bunden er afsluttet med brunt kantebånd.

Eneste downside er at jeg har fået den syet for stor (str. 110/116), så nu overvejer jeg at sælge den og sy en i den rigtige størrelse istedet - det må jeg lige overveje.

Det er rigtig fint 

Anmeld

7. november 2011

TbCp

Den er SÅ lækker!!!!

Anmeld

7. november 2011

Skouboe

TbCp skriver:

Den er SÅ lækker!!!!

Ja, jeg er også helt pjattet med den... det er SÅ ærgerligt at den er for stor... :/

Anmeld

7. november 2011

helle85

Skouboe skriver:

den er rigtig fin. må jeg spørge hvad for et mønster du har brugt?

Anmeld

7. november 2011

Skouboe

helle85 skriver:

den er rigtig fin. må jeg spørge hvad for et mønster du har brugt?

Det er ikke et decideret mønster, men bare en udregner. Prøv at søge på sol nederdel på nettet, så finder du instruktioner. Jeg har så bare delt stoffet op, så jeg får flere farver.

Anmeld

7. november 2011

Sara.

Må man spørger ind til pris på sådan en?

Har nu ikke penge... Meeeeeeen måske man kunne lokke med manden. Hmm..

Synes den er rigtig flot! Hvor er du dygtig til det!

Anmeld

7. november 2011

Skouboe

lærkes_mor skriver:

Må man spørger ind til pris på sådan en?

Har nu ikke penge... Meeeeeeen måske man kunne lokke med manden. Hmm..

Synes den er rigtig flot! Hvor er du dygtig til det!

Jeg syr ikke på bestilling pt, jeg har ikke tid, men denne her er for stor og kan købes for 250 kr + porto. Der er en del arbejde i alle de tittekanter og småfolk stoffet er ret pebret.

Anmeld

7. november 2011

Sara.

Skouboe skriver:

Jeg syr ikke på bestilling pt, jeg har ikke tid, men denne her er for stor og kan købes for 250 kr + porto. Der er en del arbejde i alle de tittekanter og småfolk stoffet er ret pebret.

Ja det kender jeg hodt til.... Der er nok at se til med børn :-)

Synes det er en fair pris. Den skal du nok få solgt, hvis det er det du vil...

Anmeld

7. november 2011

helle85

Skouboe skriver:

Det er ikke et decideret mønster, men bare en udregner. Prøv at søge på sol nederdel på nettet, så finder du instruktioner. Jeg har så bare delt stoffet op, så jeg får flere farver.

mange tak det vil jeg prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.