Skal, skal ikk ? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Anonym trådstarter

Heej Alle i søde derude

Ja vi sidder i et dilemma, vi er et par som har været sammen i 3 år snart og i 2 år har vi ikke brugt beskyttelse . Men der er ikke kommet et ønske barn ud af det ØV !

Vi ønsker hjælp, men er det forkert at søge hjælp når man kun er 21 og 22 år ? :/ Jeg ville føle mig helt forkert, selvom det er vores ønske .

Jeg har desværre fået en medicinsk abort for 8 mdr siden , og fortryder det så meget . (vi havde et brud på 2 mdr og blev desværre gravid med en anden) .

Håber nogle vil sige deres ærlige mening ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Heej Alle i søde derude

Ja vi sidder i et dilemma, vi er et par som har været sammen i 3 år snart og i 2 år har vi ikke brugt beskyttelse . Men der er ikke kommet et ønske barn ud af det ØV !

Vi ønsker hjælp, men er det forkert at søge hjælp når man kun er 21 og 22 år ? :/ Jeg ville føle mig helt forkert, selvom det er vores ønske .

Jeg har desværre fået en medicinsk abort for 8 mdr siden , og fortryder det så meget . (vi havde et brud på 2 mdr og blev desværre gravid med en anden) .

Jeg synes sagtens i kan søge hjælp!!! Jeres alder underordnet. 

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Årh tak for dit svar

Dejligt lige at hører en andes mening

Anmeld

7. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Årh tak for dit svar

Dejligt lige at hører en andes mening

Uanset vil det da være rart af få lidt afklaring på, om der er noget som forhindrer det. Det tyder jo på at du godt kan blive gravid, så måske et tjek af mandens svømmere kunne være en ide?.

Når i har prøvet så længe har i ret til at få hjælp til udredning. 

Anmeld

7. november 2011

babyone

Jeres alder er underordnet, i vil kun takke jer selv hvis i nu skal bruge etc. 3 år på at få jeres ønske bebs.

Min kæreste og jeg har været sammen i 7 år, og jeg er 27 idag, og jeg har fortrudt at vi først er gået i behandling nu.

Vi har forsøgt ihvertfald 4 år, men vi tænkte vi har tiden til det.

Anmeld

7. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

Heej Alle i søde derude

jeg synes også sagtens i kan søge hjælp.. man kan ønske et barn lige så højt som 21 årig som 28 årig, så det er underodnet.

Er selv 21 og ønskede min kommende prinsesse så inderligt, så kan sagtens forstå jer trods jeres alder

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Arj hvor dejligt ! Det er bare så spændende at hører og følge andre som er gravide

Men ja vi ønskerseer virkeligt , men vil føle de syntes vi er skør :/

Anmeld

7. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

Heej Alle i søde derude

Jeg er 22 år og min kæreste er 23 ... vi er begge igang med Pb, og er hos en gynækolog og bliver fulgt nøje ! Selvom i er unge, ved man bare det er den eneste ene man er sammen med. Jeg synes i skulle søge læge og blive videre sendt! Vi har prøvet i ca 5 år at blive gravide, men har desværre mistet 4 gange. 

Held og lykke. 

Anmeld

7. november 2011

WantingBaby2012

Vi er lidt i samme situation som jer... Vi er 21 og 23 år har prøvet i 1 år nu.. Jeg selv, personligt, synes at det er unfair, at man som SÅ ung, skal igennem behandling for barnløshed...  

Jeg ville sådan brændende ønske at vi bare kunne på naturlig vis!! (og måske kan vi også det... Men man mister sku lidt håbet efter 1 år synes jeg..)

Det er underligt, at man i hele sin barndom er blevet fortalt hvor vigtigt det var at beskytte sig, for man kunne så let blive gravid... Men det er måske mere end skræmme kampagne end hårde fakta!

Men ja, helt sikkert, jeg synes også at I skal henvende jer til jeres læge og komme igang med at blive undersøgt..

Held og lykke! 

Anmeld

7. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

Arj hvor dejligt ! Det er bare så spændende at hører og følge andre som er gravide

Men ja vi ønskerseer virkeligt , men vil føle de syntes vi er skør :/

tror absolut ikke de vil synes i er skøre.. sådan må i ikke tænke.. de står i tingene hver evig eneste dag.. Er sikker på i bliver imødekommet med god hånd .. Det er bare at springe ud i det og komme i gang så i kan få jer jeres ønske baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.