Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vil også sige at du ikk behøver købe så meget i str 62.... Det kan du også gøre når h*n er født... Lukas var 3280g og 49 da han blev født og han brugte str 56 til han var næsten 2 måneder.. Nu er han næsten 9 uger og bruger 62... Det er forskelligt fra barn til barn men dit barn kommer nok til at bruge str 50-56 i noget tid... Men det er da helt fint at du køber str 62, du skal nok også bare tænke på at du får en masse tøj af folk også
Anonym skriver: Heyyy.. Vidste ikke lige om den skulle ligge her. Når jeg er ude og shoppe ting og tøj til den kommende baby køber jeg mest i størrelse 62 og typisk dem jeg er sammen med siger: "Jamen... Det kan h*n jo ikke passe som nyfødt" Nej, det er jeg da godt klar over og selvfølgelig har jeg også købt noget i størrelserne der er mindre. Er det så forfærdeligt at mig og tænke at jeg hellere vil købe noget mere i størrelse 62 så h*n kan passe det lidt længere???? Jeg er ved at være træt af at få de kommentare og tænker om jeg virkelig bare skulle købe alt i størrelse 50. Men det nytter jo intet hvis man får en stor baby. Jeg vil da hellere spare penge ved at købe tøjet lidt større for at h*n så kan passe det lidt længere tid. Er det bare mig der er helt forkert på den og burde købe alt tøj i de små størrelser??? Eller er det ok at jeg køber i størrelse 62 når jeg også HAR tøj i de mindre størrelser så h*n ikke svømmer i tøjet fra starten af.
Heyyy.. Vidste ikke lige om den skulle ligge her.
Når jeg er ude og shoppe ting og tøj til den kommende baby køber jeg mest i størrelse 62 og typisk dem jeg er sammen med siger:
"Jamen... Det kan h*n jo ikke passe som nyfødt"
Nej, det er jeg da godt klar over og selvfølgelig har jeg også købt noget i størrelserne der er mindre. Er det så forfærdeligt at mig og tænke at jeg hellere vil købe noget mere i størrelse 62 så h*n kan passe det lidt længere????
Jeg er ved at være træt af at få de kommentare og tænker om jeg virkelig bare skulle købe alt i størrelse 50. Men det nytter jo intet hvis man får en stor baby.
Jeg vil da hellere spare penge ved at købe tøjet lidt større for at h*n så kan passe det lidt længere tid.
Er det bare mig der er helt forkert på den og burde købe alt tøj i de små størrelser??? Eller er det ok at jeg køber i størrelse 62 når jeg også HAR tøj i de mindre størrelser så h*n ikke svømmer i tøjet fra starten af.
Jeg har altså os mest i str 62 så nej det er bestemt ikk forkert.. der er heller ikk nogle som ved hvor stor bebs er når den kommer..
jeg følte i mit tilfælde at det var spild af penge at købe i størrelse 50. for han var alt for stor til størrelse 50 da han blev født..
og jeg havde købt MEGET i Størrelse 50..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128