snart 6 mdr og bølle :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Nolle

Zibrandt på snart 6 mdr er allrede en bølle - han pejler altid at side sammen med mig vel compurteren, men idag tænkt jeg idag kan han lige side slev i to minutter. Da jeg kommer tilbage ser jeg det her

Nu er den knap PIST VÆK !! .. lille bølle <3 .. men jeg sidder bagefter og tænker, nu han kun 6 mdr og allrede begyndt, hvordan er det så om 5 år ;D ..

Hvad med jeres børen var/er de osse bøller i en tidlige alder ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Mka

schonert skriver:

Zibrandt på snart 6 mdr er allrede en bølle - han pejler altid at side sammen med mig vel compurteren, men idag tænkt jeg idag kan han lige side slev i to minutter. Da jeg kommer tilbage ser jeg det her

Nu er den knap PIST VÆK !! .. lille bølle <3 .. men jeg sidder bagefter og tænker, nu han kun 6 mdr og allrede begyndt, hvordan er det så om 5 år ;D ..

Ja han er da en lille bølle må man sige

Anmeld

7. november 2011

camillakrath

schonert skriver:

Har Benjamin på 6 måneder og ham skal man godt nok også holde øje med. Jeg synes han får fingrene i alt - en dag havde han fået fat i vådservietterne og fået RIGTIG rigtig mange ud  haha.

Og Benjamin sidder ikke engang selv stabilt endnu, så jeg frygter også det værste

Anmeld

7. november 2011

Nolle

camillakrath skriver:

Har Benjamin på 6 måneder og ham skal man godt nok også holde øje med. Jeg synes han får fingrene i alt - en dag havde han fået fat i vådservietterne og fået RIGTIG rigtig mange ud  haha.

Og Benjamin sidder ikke engang selv stabilt endnu, så jeg frygter også det værste

haha . den har Zibrandt osse haft fat i - nu har de fået en ny plads , LAANGT væk fra han plusebord ;D

Han har sidet slev i nogen uger nu - længer og længer tid afgangen  

Anmeld

7. november 2011

camillakrath

schonert skriver:

haha . den har Zibrandt osse haft fat i - nu har de fået en ny plads , LAANGT væk fra han plusebord ;D

Han har sidet slev i nogen uger nu - længer og længer tid afgangen  

Det er vist også sådan Benja gør. Han har bare det problem at han blir for ivrig og glad og så tilter han  haha.

Anmeld

7. november 2011

Nolle

camillakrath skriver:

Det er vist også sådan Benja gør. Han har bare det problem at han blir for ivrig og glad og så tilter han  haha.

haha - hvor sødt

ZJ bliver sur på sig slev hvergang han tilter, lidt sjovt at se  

Anmeld

7. november 2011

camillakrath

schonert skriver:

haha - hvor sødt

ZJ bliver sur på sig slev hvergang han tilter, lidt sjovt at se  

Det er bare utroligt at de blir så store

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.