Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er den sej Sådan en tror jeg også min mor ville ønske hun havde..Men er de ikk rimelig dyre ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karo skriver: Jeg kopierede bare linket og satte det ind. Ren Copy /paste.
Jeg kopierede bare linket og satte det ind. Ren Copy /paste.
Gør jeg også altid
annec skriver: En mini bus til dagplejebørnene?
En mini bus til dagplejebørnene?
jeps
Karo skriver: Prøver lige om jeg kan linke http://www.a-winther.com/pages/turtle_kiddy_bus/turtle_kiddy_bus_4.php
Prøver lige om jeg kan linke
http://www.a-winther.com/pages/turtle_kiddy_bus/turtle_kiddy_bus_4.php
hvordan gør du???
stm2812 skriver: ej hvor er den bare FED !!! Kunne du ikke lige have boet her hos mig, så var min pige sq blevet sendt hen til dig ... Selvfølgelig ikke udelukkende pga dit nye grej .... Meeeen, den er skisme genial !
ej hvor er den bare FED !!! Kunne du ikke lige have boet her hos mig, så var min pige sq blevet sendt hen til dig ... Selvfølgelig ikke udelukkende pga dit nye grej ....
Meeeen, den er skisme genial !
smiler hvor er du sød...
Lou87 skriver: Hvor er den sej Sådan en tror jeg også min mor ville ønske hun havde..Men er de ikk rimelig dyre ??
jo de koster 21.500kr med regnslag...
twinboys skriver: hvordan gør du???
Jeg kopiere bare adressen ved at trykke Ctrl C og sætter ind ved at trykker Ctrl V.
Det virker her.
Karo skriver: Jeg kopiere bare adressen ved at trykke Ctrl C og sætter ind ved at trykker Ctrl V. Det virker her.
jeg trykker cmd c og cmd v men den vil ikke... har en mac
twinboys skriver: jo de koster 21.500kr med regnslag...
Milde Moses Din madras må da være noget bulet og sove på hihi..(ment som der gemmes mange penge der)
Hvis det ikke er barne vogne men tæt på gætter jeg på sådan en fin " bus " du kan have alle børnene i.
Sådan en har vores og den er så fin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128