tænke tænke =)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. november 2011

HopinWishin

Så er det 4. dag jeg skal stikkes med Gonal-F... På lørdag skal jeg scannes Og så håber jeg på jeg snart skal insemineres!!! =)

Hvor længe er det så man skal vente på at tage en graviditets test efter man er blevet insemineret?

jeg har slet ingen bivirkninger af Gonal-F..... Plejer aldrig at døje med noget som helst... Men.. kan alligevel ikke lade være med at tænke på om jeg stikker mig rigtigt, når jeg ikke kan mærke noget!?... Kan man overhovedet stikke sig forkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

otlitrom

Jeg tror det er umiligt at stikke forkert med nålen på GonalF. Jeg husker det som om, at det var lidt forskelligt med "smerte" alt efter, hvor jeg stak. Jeg stak rundt om navlen. Stak jeg ved siden af navlen mærkede jeg intet, stak jeg under følte jeg et prik. Det er en subkutan nål (underhuds nål) og den er så lille og tynd at det er meget normalt intet at mærke. GonalF-pennen minder meget om insulinpenne, og dem er der også mange der ikke mærker noget til.

Vær du bare ganske rolig og glæd dig til scanning!!

HELD OG LYKKE!!

Anmeld

7. november 2011

HopinWishin

kitty skriver:

Jeg tror det er umiligt at stikke forkert med nålen på GonalF. Jeg husker det som om, at det var lidt forskelligt med "smerte" alt efter, hvor jeg stak. Jeg stak rundt om navlen. Stak jeg ved siden af navlen mærkede jeg intet, stak jeg under følte jeg et prik. Det er en subkutan nål (underhuds nål) og den er så lille og tynd at det er meget normalt intet at mærke. GonalF-pennen minder meget om insulinpenne, og dem er der også mange der ikke mærker noget til.

Vær du bare ganske rolig og glæd dig til scanning!!

HELD OG LYKKE!!

Tak for dine beroligende ord =)

Jeg glæder mig også til scanning!

Ved du hvornår man kan teste efter insemination? Er det 14 dage efter?

Anmeld

7. november 2011

os2

Hej - ved icsi tester man efter 14 dage efter ægoplægning held og lykke

Anmeld

7. november 2011

Miss BananaHammock

Jeg mener at min testdag ved iui var 16 dage efter. Så jeg nåede altid at få min mens inden. Du skal ihvertfald vente 12 fra ægløsningssprøjten for den kan give falsk positiv. 

Krydser for at du snart får to streger :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.