Er jeg mon gravid eller er det pregnylen der spøger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
0 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Holmgreen

Hej alle

Er ny her på baby.dk, og har lige nogle spørgsmål jeg håber I kan hjælpe med..

Vi har i nu snart 15 mdr. forsøgt at blive gravide, og ønsker selvfølgelig brændende at det snart lykkedes! Må sige at min tålmodighed efterhånden ikke er den største.. Vil bare SÅ gerne have en lille baby

Jeg har nu fået 2 omgange Pergotime der begge gange har givet 1 fint æg og en fin slimhinde, og har derefter fået Pregnyl... Jeg havde derfor ægløsning for 6-7 dage siden, og jeg ved at vi har haft sex på de rigtige tidspunkter..

Nu synes jeg at jeg har graviditetssymptomer som kvalme, halsbrand, hovedpine og træthed, stikken i underlivet, øget udflåd... men spørgsmålet er om det kan skyldes Pregnylen? Synes bare ikke at jeg havde det i sidste omgang... Det er bare lidt tidligt at have graviditetssymptomer, er det ikke?

Er der nogle herinde der er eller har været i samme behandling som mig, må i meget gerne fortælle om jeres oplevelser.. Og gerne fortælle, hvis i kender til nogle succes historier...  Har efterhånden brug for at høre om nogle, der er i "samme båd" som mig, og hvor det så lykkedes - det er sgu lidt hårdt brændende at ønske sig en baby og at man mdr efter mdr står med en negativ test..

Mange hilsner

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.