Bækkensmerter sat sig som diskopolaps.... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.810 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. november 2011

*Louise*

Hejsa Piger

Øvøvøv, jeg er så ked af det..... Har jo efter en færdselsulykke for år tilbage siden haft store bækkensmerter under mine graviditeter. Min 3 og sidste graviditet var helt galt og jeg kunne de sidste 4 mdr stort set ikke gå, gik i følge med krykker og jeg var på smertestillende 24/7 i samråd med lægen......

Nu 3 mdr efter fødslen bøvler jeg stadig med mit bækken. Fra lørdag til søndag var manden og jeg i Kbh hvor jeg lørdag gik ca 10 km. Det resulterede i at jeg igår ikke kunne løfte mine ben og faktisk mere eller mindre ikke kunne gå.... Smerterne er nu gået i begge ben og jeg er på morfin 3 gange i døgnet!

Min læge mener det har sat sig som diskopolaps  Og hun siger at som det ser ud lige pt så kommer jeg ikke i arbejde eller under uddannelse efter min barsel til sommer....

Seriøst, jeg er 26 år gammel og måske allerede nu må jeg affinde mig med aldrig at få min drømme uddannelse og måske (hvis ikke smerter bliver beder) kommer jeg aldrig i arbejde igen og må gå herhjemme, eller i flexjob.....

Jeg er så ked af det, og har virkelig brug for krammere.....

Knus fra Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Jonatansmor

*Louise* skriver:

Hejsa Piger

Øvøvøv, jeg er så ked af det..... Har jo efter en færdselsulykke for år tilbage siden haft store bækkensmerter under mine graviditeter. Min 3 og sidste graviditet var helt galt og jeg kunne de sidste 4 mdr stort set ikke gå, gik i følge med krykker og jeg var på smertestillende 24/7 i samråd med lægen......

Nu 3 mdr efter fødslen bøvler jeg stadig med mit bækken. Fra lørdag til søndag var manden og jeg i Kbh hvor jeg lørdag gik ca 10 km. Det resulterede i at jeg igår ikke kunne løfte mine ben og faktisk mere eller mindre ikke kunne gå.... Smerterne er nu gået i begge ben og jeg er på morfin 3 gange i døgnet!

Min læge mener det har sat sig som diskopolaps  Og hun siger at som det ser ud lige pt så kommer jeg ikke i arbejde eller under uddannelse efter min barsel til sommer....

Seriøst, jeg er 26 år gammel og måske allerede nu må jeg affinde mig med aldrig at få min drømme uddannelse og måske (hvis ikke smerter bliver beder) kommer jeg aldrig i arbejde igen og må gå herhjemme, eller i flexjob.....

Jeg er så ked af det, og har virkelig brug for krammere.....

Knus fra Louise

Anmeld

7. november 2011

Kofoed.

Øv øv øv, hader de udmeldinger (har selv fået en lignede). Håber det ikke er noget som sådan.

Anmeld

7. november 2011

Nina Amelia

Ville bare lige give dig en krammer. Min kæreste har selv en svær diskusprolaps så jeg ved så meget man lider.

Håber det bedste for dig.

Har du fået planlagt et videre forløb med røntgen eller scanning så de kan afgøre hvordan det står til?

Anmeld

7. november 2011

Caroline86

et kæmpe kram søde!!!!

Jeg ved hvordan det føles når pludselig bliver sat ud af spil på den måde som du ved, fik jeg konstateret en mild prolaps for 5 års tid siden og fik i foråret at vide at den er blevetmeget værre MEN... det forhindrer mig ikke i at FORSØGE at nå mine mål og opfylde mine drømme om udd. mv.... Nu er min jo så heller ikke en fysisk krævende uddannelse, men det kan mærkes med de mange "sidde-timer"... Du må ikke give op selvom lægerne skriver dig ud af kampen!! Vi er stærkere end vi ser ud

Du skriver bare hvis du har brug for det

Anmeld

7. november 2011

*Louise*

Nina Amelia skriver:

Ville bare lige give dig en krammer. Min kæreste har selv en svær diskusprolaps så jeg ved så meget man lider.

Håber det bedste for dig.

Har du fået planlagt et videre forløb med røntgen eller scanning så de kan afgøre hvordan det står til?

Skal til egen læge igen fredag også skal vi snakke om hvad der skal ske....

Anmeld

7. november 2011

*Louise*

Caroline86 skriver:

et kæmpe kram søde!!!!

Jeg ved hvordan det føles når pludselig bliver sat ud af spil på den måde som du ved, fik jeg konstateret en mild prolaps for 5 års tid siden og fik i foråret at vide at den er blevetmeget værre MEN... det forhindrer mig ikke i at FORSØGE at nå mine mål og opfylde mine drømme om udd. mv.... Nu er min jo så heller ikke en fysisk krævende uddannelse, men det kan mærkes med de mange "sidde-timer"... Du må ikke give op selvom lægerne skriver dig ud af kampen!! Vi er stærkere end vi ser ud

Du skriver bare hvis du har brug for det

Tusind tak for dit svar søde....

Jeg giver ikke sådan lige op, og jeg håber på det bedste....

Anmeld

7. november 2011

Caroline86

*Louise* skriver:

Tusind tak for dit svar søde....

Jeg giver ikke sådan lige op, og jeg håber på det bedste....

nej, jeg ved jo du er tapper

Og selv hvis nyheder er dårlige, så bliver du nødt til stadig at tro på at du kan trodse de strenge odds

Anmeld

7. november 2011

Nina Amelia

*Louise* skriver:

Skal til egen læge igen fredag også skal vi snakke om hvad der skal ske....

Krydser fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.