Har I sne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Her i Aalborg er der intet. Passer mig egentlig fint nok, men børnene vil så gerne have kælken frem og ud og bygge snemand. Så jeg håber det snart bliver vores tur til at få lidt sne.

Har I sne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2009

DK

Vi havde så meget i går at alt var dækket og hvidt, men det smeltede desværre i løbet af dagen. Her til morgen var der igen hvidt, dog ikke et helt så tykt lag som i går morges. Kirstine er lykkelig

Anmeld

12. februar 2009

SaNiNa

nope her i odense har vi ingen sne men ved de har masser i svendborg for min søster har lavet snemand unden sin stor søster.

Anmeld

12. februar 2009

Mormilla

Vi bor mellem hobro og aars og vi har heller ingen sne Håber der kommer noget, så bette mand kan komme ud og kælke for første gang

Anmeld

12. februar 2009

Lise

Der er sne i Hvidovre - det er dog ved at smelte...

Simon på 1½ synes det er meget spændende, og sjovt at vade rundt i

Anmeld

12. februar 2009

Diana...

Nope lige nu har vi intet sne desværre. men det kommer og går hele tiden og sådan har det været her i Engesvang den sidste uge... men solden står højt på himlen uden skyer og så smukt vejr er det så jeg glæder mig til en LANG tur i skoven senere med hund og kæreste så håber jeg det kan sætte lidt gang i nogen veer...

Anmeld

12. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nixen... Syntes det er voldsomt irri, når nu det er koldt og vi har haft en dags bøvl med sne på vejene. Så er der kommet så lidt at det ikke ligger der... ÆV!!!!

Jeg kan godt lide sne, men jeg HADER den første dags bøvl og trafik problemer, når det så ER kommet, må det gerne ligge i et par uger, for min skyld... Men altså ikke i denne omgang...

Anmeld

12. februar 2009

A.

ikke meget tilbage for solen skinner helt vild

Anmeld

12. februar 2009

MorCamilla

Her på Mors, har vi haft lidt, men det er heldigvis væk igen... Jeg gider ikke rigtig snevejr, når det nu har været jul....

Anmeld

12. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Nej, det er irriterende med sne når man er i bil, og busserne er også altid forsinkede når der ligger bare en lille smule.
Men for ungernes skyld håber jeg altså at der snart kommer lidt der bliver liggende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.