jeg fik en barnevogn forærende efter villads blev født. den har stået på altanen, men det ene hjul er fladt, der er nogle knapper der ikke kan lukke og selve barnevognskassen den er i det heletaget ikke særlig god og den er jordslået.. men stellet og hjulene (hvis der kommer ny slange i. fejler ingenting..
jeg vil gerne give hele barnevognen til den der er interesseret.. jeg ved ikke om det kan vaskes osv... jeg har heller ikke forsøgt.. men den skal enten bare smides ned til storskrald fordi jeg ikke bruger den pga at vores altan er på solsiden og kan derfor ikke have villads sovende derude... han brugte den lidt i starten. og der var den også fin. men pga den meget regnfulde sommer vi har haft har den desværre stået med regnslag over sig hele tiden. og vi bor helt øverst så der er ikke noget tag på vores altan...
jeg vil gerne lægge billeder ind... jeg skal bare lige have taget billederne først... men hvis der er nogen der er interesserede i at se den så er i velkomne til at komme forbi... bare skriv til mig her eller i en PB..
den er gratis, den skal bare sættes i stand og det er der jo nok nogen der gerne vil..
jeg ved ikke hvilken model det er af Emmaljunga..

Hilsen Isabella..
Anmeld