Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
God bedring til ham. Det må være ret hårdt
Åhh nej....det var godt nok en ung alder at få en blodprop i....og så et så skrøbeligt sted som i hjernen...puha
Kæmpe kram til dig
Sender masser af kærlige tanker, masser styrke og masser af helbredene tanker din vej!
Aj for filan... Ligger han på intensiv? Det var da skræmmende God bedring til ham!
Øv sikke da en trist ting. Håber han kommer sig uden meen af det. Rigtig god bedring til ham. og et stort til dig og din familie
sofiell89 skriver: Som overskriften lyder... Min lillebror på 16 har fået en blodprop i hjernen... Han har det efter omstændighederne godt - men puha, det sætter nogle tanker igang.. Ville intet specielt med dette, bare lige lufte min tankegang..
Som overskriften lyder... Min lillebror på 16 har fået en blodprop i hjernen... Han har det efter omstændighederne godt - men puha, det sætter nogle tanker igang.. Ville intet specielt med dette, bare lige lufte min tankegang..
Det gør mig ondt at høre! Håber han kommer sig hurtigt!!! Pøj pøj med ham!!
Puha det er sådanne situationer der pludselig sætter livet i perspektiv! God bedring med ham, håber han kommer sig hurtigt og snart er frisk igen ude for mange mén.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128