Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vidunderligeunger skriver: de er trukket fra min. jeg kan prøve at tage et skærmbillede og sende?
de er trukket fra min. jeg kan prøve at tage et skærmbillede og sende?
Har lige tjekket og de er ikke kommet ind. Hvornår har du indsat dem og hvilken bank. Du må godt sende et skærmbillede.
Mia
De er ikke kommet på min konto. hvornår har du sendt dem og hvilken bank. Du må gerne sende et skærmbillede
BabyMiracle <3 skriver: Billede nummer 5, er den solgt?
Billede nummer 5, er den solgt?
Nej den er ikke solgt. Er du interesseret....?
malenemus skriver: Har lige tjekket og de er ikke kommet ind. Hvornår har du indsat dem og hvilken bank. Du må godt sende et skærmbillede. Mia
jeg tror det var tirsdag aften.. var det ikke der vi skrev PB til hinanden vdr. kontonummer o.l.? Jeg finder lige ud af at tage et.. 2 sek..
malenemus skriver: Nej den er ikke solgt. Er du interesseret....?
BabyMiracle <3 skriver: Jeps det er jeg.. Hvad skal du have inkl porto ?
Jeps det er jeg.. Hvad skal du have inkl porto ?
Portoen er 21,- kr. Postvæsenet skulle skamme sig. Så kan vi sige 15,- kr for trøjen ialt. 36,- kr. OK
malenemus skriver: Portoen er 21,- kr. Postvæsenet skulle skamme sig. Så kan vi sige 15,- kr for trøjen ialt. 36,- kr. OK Mia
BabyMiracle <3 skriver: Det er godkendt..Sender du ikke lige en privat besked med konto nummer?
Det er godkendt..Sender du ikke lige en privat besked med konto nummer?
Hej igen
Jeg har sendt trøjen i dag.
min annonce røg ud, er nu tilbage.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128