tigerspring :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. november 2011

twinny

hey tøser....

hjælp-- søger nogle gode råd..

vores drenge er igang med tigerspring, det er jeg næsten sikker på....

De græder ekstremt meget, de sover utrolig dårligt (de falder hen, men vågner igen og er kede af det) De vil kun sove hos mor og far... Vi går ture med dem i barnevogn, men ligeså snart de kommer op og over i tremmesengen vågner de og så kan vi starte forfra.. De vågner gerne kl 6 og er små grædende til kl 13...  Selvom de sover, vågner de hver gang de taber sutten og græder...

Det er simpelthen så trættende og frusterende..  Og især fordi den ene tager gerne morgen og den anden eftermiddagen.. Så vi får aldrig tid til at sidde 5 min uden en baby...

Hjælp tøser.... Min kære søde små engle drenge er blevet spist af dæmon unger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

CKH

Ååh. Det lyder bare rigtig hårdt søde..! Ville ønske jeg kunne hjælpe dig, men har ikke rigtig nogen gode råd, da jeg jo som sådan ikke har erfaringen endnu Men skulle i have lyst, så smider i bare drengene ned en aften når Kristian er hjemme. Så kan i da i hvert fald få nogle timer til at sove i. Så er vi jo to til at passe de små, og skulle der være noget, så er vi jo kun en spytklat væk

Anmeld

6. november 2011

twinny

CKH skriver:

Ååh. Det lyder bare rigtig hårdt søde..! Ville ønske jeg kunne hjælpe dig, men har ikke rigtig nogen gode råd, da jeg jo som sådan ikke har erfaringen endnu Men skulle i have lyst, så smider i bare drengene ned en aften når Kristian er hjemme. Så kan i da i hvert fald få nogle timer til at sove i. Så er vi jo to til at passe de små, og skulle der være noget, så er vi jo kun en spytklat væk

Ihh tak, søde.... Nu skal du passe på..

Anmeld

6. november 2011

Ka+Ma=Be

hey tøser....

hjælp-- søger nogle gode råd..

vores drenge er igang med tigerspring, det er jeg næsten sikker på....

De græder ekstremt meget, de sover utrolig dårligt (de falder hen, men vågner igen og er kede af det) De vil kun sove hos mor og far... Vi går ture med dem i barnevogn, men ligeså snart de kommer op og over i tremmesengen vågner de og så kan vi starte forfra.. De vågner gerne kl 6 og er små grædende til kl 13...  Selvom de sover, vågner de hver gang de taber sutten og græder...

Det er simpelthen så trættende og frusterende..  Og især fordi den ene tager gerne morgen og den anden eftermiddagen.. Så vi får aldrig tid til at sidde 5 min uden en baby...

Hjælp tøser.... Min kære søde små engle drenge er blevet spist af dæmon unger...

Ja, det lyder godt nok som tigerspring Puuh, kan godt forestille mig at det er hårdt når man har to styks på en gang - og specielt hvis de ikke er "besværlige" samtidigt  

Kan desværre ikke sige så meget, andet end, at det jo heldigvis er imidlertidigt! Lige så hårdt som det føles nu, lige så hurtigt er det heldigvis over. Husk dig selv på det.

Giv dem masser af opmærksomhed, tryghed og omsorg og prøv dig frem. Jeg prøvede at lægge Benjamin som jeg plejede. Skreg han startede jeg forfra, men lige pludselig en dag, var han "sig selv igen"  

Og masser af kram til dig og drengene 

Anmeld

6. november 2011

twinny

Katte87 skriver:

Ja, det lyder godt nok som tigerspring Puuh, kan godt forestille mig at det er hårdt når man har to styks på en gang - og specielt hvis de ikke er "besværlige" samtidigt  

Kan desværre ikke sige så meget, andet end, at det jo heldigvis er imidlertidigt! Lige så hårdt som det føles nu, lige så hurtigt er det heldigvis over. Husk dig selv på det.

Giv dem masser af opmærksomhed, tryghed og omsorg og prøv dig frem. Jeg prøvede at lægge Benjamin som jeg plejede. Skreg han startede jeg forfra, men lige pludselig en dag, var han "sig selv igen"  

Og masser af kram til dig og drengene 

jaah hvis det bare var på samtidig...

Hvor lang tid vare det?

Og det værreste er jeg føler mig bare ikk god nok... Fordi de vil bare ikk samarbejde..

Anmeld

6. november 2011

CKH

twinny skriver:

Hvor lang tid vare det?

Og det værreste er jeg føler mig bare ikk god nok... Fordi de vil bare ikk samarbejde..

Du er i hvert fald god nok søde..! Det må du slet ikke betvivle..!

Anmeld

6. november 2011

Ka+Ma=Be

twinny skriver:

Hvor lang tid vare det?

Det er vist ret forskelligt. Benjamins 5 ugers spring varede 1½ uges tid DÉT synes jeg var hårdt. Til gengæld var hans 8 ugers trin kun få dage Og slet ikke i lige så slem grad som 5 ugers springet.

Jeg er lidt spændt på, hvordan det bliver, når han rammer de 12 uger.

Men sådan skal du absolut ikke tænke!  Jeg kan bestemt godt følge dig - men selvfølgelig er du god nok! De er bare så bombarderede med indtryk, at de slet ikke ved, hvad de skal gøre med sig selv.

Inden du ser dig om, så er de dine små engledrenge igen 

Anmeld

6. november 2011

twinny

CKH skriver:

Du er i hvert fald god nok søde..! Det må du slet ikke betvivle..!

tak, søde...

Anmeld

6. november 2011

twinny

Katte87 skriver:

Det er vist ret forskelligt. Benjamins 5 ugers spring varede 1½ uges tid DÉT synes jeg var hårdt. Til gengæld var hans 8 ugers trin kun få dage Og slet ikke i lige så slem grad som 5 ugers springet.

Jeg er lidt spændt på, hvordan det bliver, når han rammer de 12 uger.

Men sådan skal du absolut ikke tænke!  Jeg kan bestemt godt følge dig - men selvfølgelig er du god nok! De er bare så bombarderede med indtryk, at de slet ikke ved, hvad de skal gøre med sig selv.

Inden du ser dig om, så er de dine små engledrenge igen 

Mange tak, søde...  Håber det snart går væk

Anmeld

6. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

puha kan sagtens følge at det er ekstra hårdt med 2 stk der tager hoppet og specielt når de ikke følges ad...

bare det at holde gang i en herhjemme er rigeligt... Han har også lige taget det på 5 uger.. puha den ene aften måtte vi slet ikke røre hans hud uden han skreg som var han blevet tabt på gulvet.. den næste var det lyset der blev for meget.. og den tredje var det nok bare at snakke med normalt stemmeleje der sendte ham i panik...

så jo kan sagtens se at med 2 ville vi nok også være rimelig slidte... Han sover også ret urolig for tiden og har superondt i sin lille mave oven i... har normalt kun en god lang soveperiode og det er fra ca. 20-21 og så frem til 02-04 hvor han virkelig får sovet igennem og ellers er det kun powernapning af 30 min til max 1 time ad gangen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.