hey tøser....
hjælp-- søger nogle gode råd.. 
vores drenge er igang med tigerspring, det er jeg næsten sikker på....
De græder ekstremt meget, de sover utrolig dårligt (de falder hen, men vågner igen og er kede af det) De vil kun sove hos mor og far... Vi går ture med dem i barnevogn, men ligeså snart de kommer op og over i tremmesengen vågner de og så kan vi starte forfra.. De vågner gerne kl 6 og er små grædende til kl 13...
Selvom de sover, vågner de hver gang de taber sutten og græder...
Det er simpelthen så trættende og frusterende.. 
Og især fordi den ene tager gerne morgen og den anden eftermiddagen.. Så vi får aldrig tid til at sidde 5 min uden en baby...
Hjælp tøser.... Min kære søde små engle drenge er blevet spist af dæmon unger... 

Ja, det lyder godt nok som tigerspring
Puuh, kan godt forestille mig at det er hårdt når man har to styks på en gang - og specielt hvis de ikke er "besværlige" samtidigt
Kan desværre ikke sige så meget, andet end, at det jo heldigvis er imidlertidigt!
Lige så hårdt som det føles nu, lige så hurtigt er det heldigvis over. Husk dig selv på det.
Giv dem masser af opmærksomhed, tryghed og omsorg og prøv dig frem. Jeg prøvede at lægge Benjamin som jeg plejede. Skreg han startede jeg forfra, men lige pludselig en dag, var han "sig selv igen"
Og masser af kram til dig og drengene 

Anmeld