Kalendergaver til pige på 1 år og 3 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.640 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. november 2011

sismofutten

Hej tøser,

Er der nogen af Jer der har lavet en kalendergave (pakkekalender) til de små? Eller skal lave i år?
For jeg har brug for lidt inspiration

Har pt. kun købt et lille prinsesse sæt, men diadem, en "tryllestav" og et par øreringe, som jeg deler op i tre pakker - så havde jeg tænkt mig at gå i Tiger og se hvad de har der, evt. købe en eller to billige dvd'er og noget musik... Men ved ikk hvad jeg ellers skal købe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvad med en malebog og nogle tusser? Ved ikke om det er for tidligt

Anmeld

6. november 2011

sismofutten

rikkeregnbue skriver:

Hvad med en malebog og nogle tusser? Ved ikke om det er for tidligt

Tror ikk at hun kan koordinere det endnu, men det kan være at man kan købe nogle farver, som hun gerne må lege med

Anmeld

6. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

sismofutten skriver:

Tror ikk at hun kan koordinere det endnu, men det kan være at man kan købe nogle farver, som hun gerne må lege med

Tænkte nu heller ikke lige på, at hun skulle tegne inde for stregerne hehe  Men ja, farver er da næsten altid et hit

Anmeld

6. november 2011

Nadia&Daniel

sismofutten skriver:

Hej tøser,

Er der nogen af Jer der har lavet en kalendergave (pakkekalender) til de små? Eller skal lave i år?
For jeg har brug for lidt inspiration

Har pt. kun købt et lille prinsesse sæt, men diadem, en "tryllestav" og et par øreringe, som jeg deler op i tre pakker - så havde jeg tænkt mig at gå i Tiger og se hvad de har der, evt. købe en eller to billige dvd'er og noget musik... Men ved ikk hvad jeg ellers skal købe...

Mine ideér:

- sut m. navn

- bamse

- tøj (såsom strømper)

- hjemmesko

- hagesmæk

- dvd-film (tiger)

Anmeld

6. november 2011

janne1986

Har en datter der vil være 1 år og 2 mdr til december, og herhjemme er det adventsgaver....

Den store på 4 år får gaver...

Til den bette regner jeg faktisk med og pakke lidt af vores legesager ind, for synes ik jeg vil bruge en masse tid og penge på det, hun synes bare papiret er sjovt...

Men for den store ik skal få "mistanke" om julemanden, tror jeg at jeg pakker noget legetøj ind hun kan åbne

Vi startede først omkring 2 år.

Anmeld

6. november 2011

132319

Min datter er samme alder til jul og hun får ikke pakkekaldender selvom hendes storebror gør

Anmeld

6. november 2011

Ciss

Sidste år måtte jeg lave en til lillebror (dengang 1 år og 1 mnd) siden storesøster skulle have.

Han fik f eks 2 kiks eller sådan en vaskeklud, som folder sig ud, når den kommer i vand. Praktiske ting som en tandbørste, en lille tube tandpasta. En mandarin, en lille bamse, en plastikzebra, en plastiktiger, fisherprice-figurer.

Det er lige de ting, jeg kan komme i tanke om nu.....

Anmeld

6. november 2011

serinasmor

spænder/elastikker ... hun er formentlig ligelad med hvad der er indeni  bare det at der er noget at pakke op er sjovt ... så du kan evt pakke små æsker ind

Anmeld

7. november 2011

sismofutten

rikkeregnbue skriver:

Tænkte nu heller ikke lige på, at hun skulle tegne inde for stregerne hehe  Men ja, farver er da næsten altid et hit

Helt rigtigt - men er ret så sikker på, at de røger direkte i munden, lige som alt andet ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.