Hvornår voksendyne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.643 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. november 2011

LotteN

Ja, som overskriften lyder, hvornår gav i jeres børn en voksendyne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Er lige med på en lytter

Anmeld

6. november 2011

Alexander&Lærke

Ja sjovt nok har jeg lige tænkt samme tanke idag... Vores søn er nu 4 og enligt virker junior dyner godt nok endnu, men han er heller ikke så stor.... Så er også med på en lytter...

Anmeld

6. november 2011

Diana...

Lucas bliver 3 til februar og han får en i julegave han har fået voksen hovedpude eller retter han har taget min ha ha så jeg måtte sove med ammepude til jeg fik købt en ny. Han er SÅ glad for vores dyner så nu har vi besluttet at han skal have sig egen. 

Anmeld

6. november 2011

skønneunger

tror begge mine var omkring 1 1/2 år. vi sprang junior dynen over

Anmeld

6. november 2011

norenberg

har en datter der bliver 6 år i næste uge og hun sover stadig med sin junior dyne...hun har en voksen dyne men vil ikke bruge den...

Anmeld

6. november 2011

Englebassen82

Vores den store fik Voksendyne til hendes 5 års fødselsdag.... Syntes at juniordynen var alt for lille på det tidspunkt....

Anmeld

6. november 2011

LinLin

David fik voksendyne da han blev 4 år. Han fik et sejt cars sengesæt i voksenstr. i "storebror"-gave (da han var 4 år og 1 uge).

Så kunne Adam nemlig overtage hans juniordyne

Anmeld

6. november 2011

Georgia

Min datter var 3,½ år Det giver lige lidt mere varme og tryghed med en voksendyne.

Anmeld

6. november 2011

JulieE

Min søn var lige blevet 6 år da han fik voksendyne. Indtil da havde juniordynen været fin. Vores yngste bliver 5 år på onsdag og hun får en i julegave. Hun sover meget uroligt, så jeg håber lidt at den store dyne kan gøre hun sover under dynen og ikke ved siden af den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.