Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, som overskriften lyder, hvornår gav i jeres børn en voksendyne?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er lige med på en lytter
Ja sjovt nok har jeg lige tænkt samme tanke idag... Vores søn er nu 4 og enligt virker junior dyner godt nok endnu, men han er heller ikke så stor.... Så er også med på en lytter...
Lucas bliver 3 til februar og han får en i julegave han har fået voksen hovedpude eller retter han har taget min ha ha så jeg måtte sove med ammepude til jeg fik købt en ny. Han er SÅ glad for vores dyner så nu har vi besluttet at han skal have sig egen.
tror begge mine var omkring 1 1/2 år. vi sprang junior dynen over
har en datter der bliver 6 år i næste uge og hun sover stadig med sin junior dyne...hun har en voksen dyne men vil ikke bruge den...
Vores den store fik Voksendyne til hendes 5 års fødselsdag.... Syntes at juniordynen var alt for lille på det tidspunkt....
David fik voksendyne da han blev 4 år. Han fik et sejt cars sengesæt i voksenstr. i "storebror"-gave (da han var 4 år og 1 uge).
Så kunne Adam nemlig overtage hans juniordyne
Min datter var 3,½ år Det giver lige lidt mere varme og tryghed med en voksendyne.
Min søn var lige blevet 6 år da han fik voksendyne. Indtil da havde juniordynen været fin. Vores yngste bliver 5 år på onsdag og hun får en i julegave. Hun sover meget uroligt, så jeg håber lidt at den store dyne kan gøre hun sover under dynen og ikke ved siden af den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128