Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, jeg overvejer lidt at få en scanning mod betaling, her inden NF scanningen..
Jeg vil bare lige hører, hvilke oplysninger kræver de, på sådanne scannings klinikker??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
babymus77 skriver: Den her hvor jeg bor har jeg haft brugt da jeg troede jeg var gravid.. Det var blot navn og sidste mens første dato, men du er jo gravid og så kan det jo ses:-))
Den her hvor jeg bor har jeg haft brugt da jeg troede jeg var gravid.. Det var blot navn og sidste mens første dato, men du er jo gravid og så kan det jo ses:-))
Okay, så det eneste du oplyste var navn og sidste mens dato.
NJN skriver: Okay, så det eneste du oplyste var navn og sidste mens dato.
Jeg oplyste også cpr nummer
DinNabo skriver: Jeg oplyste også cpr nummer
Okay. Men hvor meget udenfor systemet er det? Kan du fortælle mig det?
NJN skriver: Okay. Men hvor meget udenfor systemet er det? Kan du fortælle mig det?
Altså min egen læge kunne ikke se det i hendes system. Men aner ikke om det blir noteret "officielt" For mig ville det ikke være noget problem hvis det gjorde
DinNabo skriver: Altså min egen læge kunne ikke se det i hendes system. Men aner ikke om det blir noteret "officielt" For mig ville det ikke være noget problem hvis det gjorde
Nej, det er heller ikke noget problem. Men gad bare godt at vide det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128