Brunettens dagbog (taget fra facebook)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. november 2011

FrkT

Denne her er altså ret god, den kører på facebook lige pt.... dog lidt forskelligt om dagbogen tilhører brunetten eller blondinen, men da jeg er blondine har jeg valgt at den tilhører brunetten her 

Brunettens dagbog:
• JANUAR: Returnerede det skærf jeg fik i julegave, det sad for stramt.
• FEBRUAR: Blev fyret fra apoteket bare fordi jeg ikke kunne trykke etiketter. Det var vel ikke min skyld, at flaskerne ikke passede i etikettemaskinen! ...
• MARTS: Er vildt glad! Blev færdig med mit puslespil på bare 6 mdr, selvom der står 4-6 år på æsken.
• APRIL: Sad fast i rulletrappen i fields i evig heder p.g.a. strømsvigt.
• MAJ: Har planer om at køre på vandski i sommer, men kan ikke rigtig finde en sø med bakke! (Note: Spørg evt. på FB om nogen kender en)
• JUNI: Tabte en konkurrence i brystsvømning. Fik dog klaget efterfølgende, for de andre svømmere snød og brugte armene!
• JULI: Glemte bilnøglerne inde i bilen :-( måtte stå ude i et forfærdelig regnvejr. Og bilen blev desværre osse gennemvåd for taget var slået ned.
• AUGUST: Skulle ringe efter hjælp på 112, men måtte opgive - der findes ikke en 12-knap på mobilen. (Note: spørg på FB om nogen kender en genvejsknap)
• SEPTEMBER: Tænker dybe ting for tiden... hvorfor er der så mange W i M&M poserne?.
• OKTOBER: Fandens M&M's! De er så vanskelige at skrælle….
• NOVEMBER: Bager kage. Opskriften siger at jeg skal bruge 12 æggehvider....tror jeg koger æggene først, så er det nemmere at tage blommerne fra
• DECEMBER: Skal på disco hvor man skal være over 18! Hold K.. det tog lang tid at samle 17 personer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Nessie

He he he

Anmeld

6. november 2011

mth1987

Den var meget hyggelig

Anmeld

6. november 2011

132319

Haha, den er god

Jeg er nu dog ret sikker på at det kun kan være en blondine der har skrevet det der

Anmeld

6. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Det er så der hvor jeg føler mig rigtig dum...  Jeg forstod slet ikke halvdelen af dem

Anmeld

6. november 2011

Sucker for love

Jeg tror også at det er brunetten... men det er nu ikke fordi jeg er blondine, for er faktisk rødhåret... men det lyder riiiimelig meget som min søster 

Men god det er den bestemt!

Lige et bevis på at brunetter ikke altid tænker sig om :

Mor(blondine): Så kan du også lige vaske mormors gardiner

Søster(brunette): Jeg gider sku da ikke stå med en klud og vaske de åndsvage gardiner, desuden kan jeg sku da ikke nå helt op i toppen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.