Jeg er lidt på barbund.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Benjamins'mor

LunaLykke skriver:

Lige præcis ! NEJ hvor er der opfundet mange fuldstændig ligegyldige ting til babyer !  

Og ja, et sammenklapligt (staves?) puslebord er genialt

Lige præcis, nu købte jeg godtnok den der startpakke fra babysam, men vi har også pladsen, men har man ikke det, så er der rent faktisk mange ting der er unødvendige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

EKBJ

birthee skriver:

Vi har 2 hunde... Da frederik var lille, havde vi to hunde, den ene var ikke vant til børn, og den anden fik vi da frederik var et par måneder... de har aldrig opholdt sig på legetæppet... Nu har vi så fået caroline, der på nuværende tidspunkt er 7 mdr... i oktober sidste år adopterede vi en hund, da den ældste af vores egne blev aflivet... hun har ikke været vant til små børn overhovedet, men kan godt forstå man ikke går hen på deres legetæpper... så ja, sådan et aktivitetslegetæppe er altså godt, og du får klart en anbefaling herfra  hvis du ikke vil ud og købe det fra nyt af (kan være temmeligt dyrt), vil jeg anbefale du kigger på fx dba, der er mange til rimelige priser...

Knus

Regner ikke med at det bliver noget problem og have den lille til at ligge på gulvet, hunden er dejlig stille og rolig. og lidt vant til børn. men derfor er jeg da stadig lidt bekymret når den også kommer et helt nyt sted hen. i starten ville jeg nok gå og holde lidt "meget" øje med den :-). 

Anmeld

8. november 2011

EKBJ

LunaLykke skriver:

Lige præcis ! NEJ hvor er der opfundet mange fuldstændig ligegyldige ting til babyer !  

Og ja, et sammenklapligt (staves?) puslebord er genialt

Jeg bliver også nødt til at spare lidt på pengene, selvom jeg har en kæreste der har nok penge til os alle tre.. :-) men man kan jo ikke lade ham betale alt. 

Anmeld

8. november 2011

Chris86

EKBJ skriver:

Det har jeg også bare tænkt mig :-). 

Behøver man købe en skråstol eller lign?  

Vi har ingen skråstol.. de har alligevel ikke godt af at side længe i den af gangen...
Vi har købt en sækkestol, som hun også kan bruge MANGE år endnu

Anmeld

8. november 2011

Chris86

Maja_4000 skriver:

Hvis du starter på skemad når h*n er 4 måneder , synes jeg personligt at baby er aaalt for lille til en højstol ! .. Men det er jo en vurderingssag .. Vores datter kom først i højstol da hun kunne sidde selv .. Omkring de 6 måneder

Vores datter sad selv i højstolen med et lille tæppe i.. Men hun sad også hurtigt sélv... Så det vist et spørgsmål om hvor hurtigt barnet er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.