hoste på 5 uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Lullaby

Ja Yazmin hoster, hun er 3. Både når hun sidder stille, løber, sover eller spiser. Gigantiske hosteanfald.

Lægen siger, at det er der ikke noget at gøre ved. Hun har ikke feber eller andet men synes altså at 5 uger er laaaannngg tid

Hvad kan jeg gøre?

Vi har køligt rum, hævet sengegærde om natten men...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Mussen2

Det er lidt det samme som her og det er ikke noget at gøre ved det ifølge lægen, da det er virus på virus. Der er rigtig mange der hoster. men hvis det forværres skal man gå til lægen igen da det jo kan sætte sig til noget værre.

Herhjemme bruger vi varm kamille the med honning og en skvis mælk, desuden har jeg de sidste dage brugt noget hostestillende til natten, dahun simpelthen ikke fik noget søvn grundet hosten. Det har hjulpet gevaldigt.

God bedring

Anmeld

6. november 2011

Lullaby

Mussen2 skriver:

Det er lidt det samme som her og det er ikke noget at gøre ved det ifølge lægen, da det er virus på virus. Der er rigtig mange der hoster. men hvis det forværres skal man gå til lægen igen da det jo kan sætte sig til noget værre.

Herhjemme bruger vi varm kamille the med honning og en skvis mælk, desuden har jeg de sidste dage brugt noget hostestillende til natten, dahun simpelthen ikke fik noget søvn grundet hosten. Det har hjulpet gevaldigt.

God bedring

Lægen sagde at hun ikke må få hostestillende da der er undersøgelser der viser at de får sværere ved at trække vejret  og honning kan hun ikke fordrage..

Anmeld

6. november 2011

Mussen2

Lullaby skriver:

Lægen sagde at hun ikke må få hostestillende da der er undersøgelser der viser at de får sværere ved at trække vejret  og honning kan hun ikke fordrage..

Hvad med noget lækkert varmt the af en eller anden slags? Jeg har nu ikke noget problem med at bruge hostestillende til natten helt ekstra ordinært.  

Vi var igennem det samm sidst år ved denne tid. 

Vi bruger nogen gange en ventoline spray om dagen til at give mere luft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.