hmmm....hvor er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. februar 2009

Loggidut

Hende som havde en lille datter.
Hun var ret syg, og kunne ikke rigtigt overskue noget...

uh jeg kan ikke huske hvad hun hed herinde, men synes det er frygtelig lang tid siden hun er set sidst...

det var hende der havde problemer med hjertet...

nogen der ved noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2009

Heidi.

Er det Jannie du tænker på??

www.baby.dk/Users/View.aspx

Anmeld

11. februar 2009

Pia.

Loggidut skriver:

Hende som havde en lille datter.
Hun var ret syg, og kunne ikke rigtigt overskue noget...

uh jeg kan ikke huske hvad hun hed herinde, men synes det er frygtelig lang tid siden hun er set sidst...

det var hende der havde problemer med hjertet...

nogen der ved noget

Tænkte faktisk på hende for et par uger siden.... ja gad vide hvor hun er ??

Håber hun er okay....

Knus Pia.

Anmeld

11. februar 2009

Heidi.

Altså hvis det er Jannie så er jeg venner med hende på FB, og jeg er sikker på hun er ok

Anmeld

11. februar 2009

fam.4xc

PiaR skriver:

Tænkte faktisk på hende for et par uger siden.... ja gad vide hvor hun er ??

Håber hun er okay....

Knus Pia.

Hvis det er Jannie er hun på min msn og der kan jeg følge lidt med i livet og hun har det vist meget godt

På Facebook hedder hun Jannie Danielsen.........

Anmeld

11. februar 2009

Pia.

fam.4xc skriver:

Hvis det er Jannie er hun på min msn og der kan jeg følge lidt med i livet og hun har det vist meget godt

På Facebook hedder hun Jannie Danielsen.........

har hende også der inde, men har ikke holdt øje - dejligt hun har det godt...

Anmeld

11. februar 2009

fam.4xc

Har givet hende besked om hun er savnet

Anmeld

11. februar 2009

Pia.

fam.4xc skriver:

Har givet hende besked om hun er savnet

Det var godt

Anmeld

11. februar 2009

Jan9e D

Her er jeg

Sorry alle sammen - men jeg har ikke haft det store overskud gennem lang tid til at komme på. Baby.dk

Der er sket ret så mange ting i mit kaotiske liv og har virkelig haft brug for at holde en pause for mange ting - incl baby....

Men kan da give en lille hurtig update på hvad der sket siden sidst

Jeg er blevet diagnogstiseret med post traumatisk stress efter min sygeforløb med hjertet og går nu til en krise pyskolog. Og derfor bruger jeg det meste af tiden på at koncentere mig om min datter og jeg. Der er ikke så meget overskud til så meget andet - og det sociale jeg kan deltage i forsøger jeg at gøre IRL - i er bestemt ikke glemt - har ofte tænkt på mange af jer - men overskudet til at være på her har bare ikke været der.

Jeg er påbegyndt på en ny uddannelse her i januar i år som sundhedsservicesekretærassistent - en udd som varer i 13 mdr - og er lidt af en blandning af lægesekretær og reseptionist. Og jeg er super glad for det, selv om det er svært at finde overskudet til tider - men det er stadig godt at komme ud blandt andre mennesker. I går Tirsdag blev jeg godkendt til revalidering - så nu er den del endelig på plads - det betyder jo at jeg for ca 3500 netto mere hver månede.

Jeg er stadig singel - men tror nu også det er meget godt at det er sådanne lige pt, lige nu handler det jo bare om at komme oven på og forblive der og ikke dykke op og ned som det har gjort i meget lang tid.

Mathine trives og hun er som et barn på tre år nu engang er - grænsesøgende og møj irreterende - lige efter bogen
Men tak fordi at i tænkte på mig - skal nok hodle jer opdateret - og kikke ind igen noget oftere end jeg har gjort de seneste mdr

Stort knus fra Jannie

Anmeld

12. februar 2009

Loggidut

Jammen der var du jo...
og hvor er det dejligt at vide det går dig godt...det var sådan set alt hvad jeg havde brug for at vide

rigtig mange gange held og lykke med uddannelsen.

knus fra Loggi!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.