Her er jeg
Sorry alle sammen - men jeg har ikke haft det store overskud gennem lang tid til at komme på. Baby.dk
Der er sket ret så mange ting i mit kaotiske liv og har virkelig haft brug for at holde en pause for mange ting - incl baby....
Men kan da give en lille hurtig update på hvad der sket siden sidst
Jeg er blevet diagnogstiseret med post traumatisk stress efter min sygeforløb med hjertet og går nu til en krise pyskolog. Og derfor bruger jeg det meste af tiden på at koncentere mig om min datter og jeg. Der er ikke så meget overskud til så meget andet - og det sociale jeg kan deltage i forsøger jeg at gøre IRL - i er bestemt ikke glemt - har ofte tænkt på mange af jer - men overskudet til at være på her har bare ikke været der.
Jeg er påbegyndt på en ny uddannelse her i januar i år som sundhedsservicesekretærassistent - en udd som varer i 13 mdr - og er lidt af en blandning af lægesekretær og reseptionist. Og jeg er super glad for det, selv om det er svært at finde overskudet til tider - men det er stadig godt at komme ud blandt andre mennesker. I går Tirsdag blev jeg godkendt til revalidering - så nu er den del endelig på plads - det betyder jo at jeg for ca 3500 netto mere hver månede.
Jeg er stadig singel - men tror nu også det er meget godt at det er sådanne lige pt, lige nu handler det jo bare om at komme oven på og forblive der og ikke dykke op og ned som det har gjort i meget lang tid.
Mathine trives og hun er som et barn på tre år nu engang er - grænsesøgende og møj irreterende - lige efter bogen
Men tak fordi at i tænkte på mig - skal nok hodle jer opdateret - og kikke ind igen noget oftere end jeg har gjort de seneste mdr
Stort knus fra Jannie
Anmeld