Arhhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Toshiba

ja sagen er den jeg på en anden side har solgt noget tøj....

hun skriver så hun ikke er tilfreds med 4 af de ting hun har købt - skriver en pris hun vil have retur og så vil sende tøjet retur til mig....

jeg acceptere - selv om de fejl hun beskriver har jeg aldrig set - men gider ikke diskutere det...

Så vil hun kun sende 2 ting retur - og sætter beløbet jeg skal sætte ind til hende 50 kr. lavere end første udspil (et hummel sæt vil hun så beholde for 50 kr)

Det afslår jeg så og siger jeg accepterede hendes krav og derfor tager alt tøjet retur til den pris hun ville have....

Nu er jeg bare gal - for det første har jeg solgt MEGET tøj - aldrig en klage - men oki - acceptere hendes udspil - hvorefter hun så laver om.....

Hva gør jeg????

jeg KUNNE jo være pænt ligeglad - men sådan er jeg bare IKKE - men gider da heller ikke forære hende tøj - fordi HUN siger der er noget galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

aarhusmor

bare stå fast på at du skal have alt tøjet tilbage og når du har modtaget det, så får hun pengene tilbage og det fordi det er den del du har lovet. Du har ikke lovet andet end det.

Kan hun ikke finde ud af det, så beholder du de penge du har fået og hun beholder tøjet

Anmeld

6. november 2011

Toshiba

aarhusmor skriver:

bare stå fast på at du skal have alt tøjet tilbage og når du har modtaget det, så får hun pengene tilbage og det fordi det er den del du har lovet. Du har ikke lovet andet end det.

Kan hun ikke finde ud af det, så beholder du de penge du har fået og hun beholder tøjet

men kan man være det bekendt?? jeg ved det ikk.. har aldrig prøvet det....

men hun vil i hvert fald have jeg betaler før hun sender retur..... det har jeg det da heller ikke helt godt med.. så har hun både mine penge OG mit tøj - og hvad hvis man aldrig ser det??

Anmeld

6. november 2011

Toshiba

syntes jo selv jeg har været flink - og ville lade en del af handlen gå tilbage - hvorefter hun så "udnytter" min velvilje og kræver helt anderledes.....

Anmeld

6. november 2011

aarhusmor

Toshiba skriver:

men kan man være det bekendt?? jeg ved det ikk.. har aldrig prøvet det....

men hun vil i hvert fald have jeg betaler før hun sender retur..... det har jeg det da heller ikke helt godt med.. så har hun både mine penge OG mit tøj - og hvad hvis man aldrig ser det??

Det kan hun slet ikke forvente. Ingen butik giver pengene tilbage før de har modtaget varen retur og alt andet lige har du jo bevist at du er ærlig, for du fremsendte tøjet

Anmeld

6. november 2011

Toshiba

aarhusmor skriver:

Det kan hun slet ikke forvente. Ingen butik giver pengene tilbage før de har modtaget varen retur og alt andet lige har du jo bevist at du er ærlig, for du fremsendte tøjet

ja det er selvfølgelig rigtigt... men tvivler på hun mener den måde skal være løsningen.. men ellers må jeg jo sætte ind til hun kan sende det som pakke - så er jeg da lidt bedre "sikret"

Anmeld

6. november 2011

Louise mortil4

Toshiba skriver:

ja det er selvfølgelig rigtigt... men tvivler på hun mener den måde skal være løsningen.. men ellers må jeg jo sætte ind til hun kan sende det som pakke - så er jeg da lidt bedre "sikret"

du skal vel ikke betale for retur port, den hænger hun vel på også selv om det er forsikret pakke??

Anmeld

6. november 2011

Toshiba

Louise mortil4 skriver:

du skal vel ikke betale for retur port, den hænger hun vel på også selv om det er forsikret pakke??

åhhh jeg ved ingenting om det..

Anmeld

6. november 2011

Toshiba

nå nu angiver hun at hun havde skrevet "første forlangte pris retur" forkert....

jamen NÅ - er det så mit problem...???

hun har givet et udspil på hvad HUN syntes var fair - jeg accepterede trods ALT mit tøj gennemgåes for fejl og lign INDEN salg.....

EJ hvor er jeg træt af det

Anmeld

6. november 2011

aarhusmor

Toshiba skriver:

nå nu angiver hun at hun havde skrevet "første forlangte pris retur" forkert....

jamen NÅ - er det så mit problem...???

hun har givet et udspil på hvad HUN syntes var fair - jeg accepterede trods ALT mit tøj gennemgåes for fejl og lign INDEN salg.....

EJ hvor er jeg træt af det

du kan jo forlange at hun tager fotos og sender til dig af de fejl hun finder inden du returnerer. Men hold nu fast i at du skal have alt tøjet tilbage og når du har det, får hun pengene. Hvis hun kan bevise at der er fejl på tøjet, betaler du porto. Hvis ikke betaler hun det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.