Nogen der bor i nærheden af 8240 Risskov ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Na-Wi

Jeg var ved at bestille nogle låse til armbånd over nettet og fandt dem jeg skulle bruge på www.laederiet.dk

Da jeg så skulle betale (varen koster 15 kr) ville de have over 70 kr i fragt så det ialt blev 120 kr !!

Er der ikke en meget sød baby.dk bruger der bor i nærheden, der måske kan købe dem for mig i butikken og sende som et alm brev ?

Det er det eneste jeg mangler for at kunne komme igang med julegaverne ..

Knus fra Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Frk-Lotusblomst

Naannaa87 skriver:

Jeg var ved at bestille nogle låse til armbånd over nettet og fandt dem jeg skulle bruge på www.laederiet.dk

Da jeg så skulle betale (varen koster 15 kr) ville de have over 70 kr i fragt så det ialt blev 120 kr !!

Er der ikke en meget sød baby.dk bruger der bor i nærheden, der måske kan købe dem for mig i butikken og sende som et alm brev ?

Det er det eneste jeg mangler for at kunne komme igang med julegaverne ..

Knus fra Nanna

Du skal nu nok finde en der vil hjælpe dig, og ellers må du lige rive fat i mig igen.

Jeg går på skole i århus (er dog p.t i praktik i Viby J) men skal i Ikea her en af dagene og kan godt køre ind forbi risskov hvis det er.

Anmeld

6. november 2011

Na-Wi

Frk-Lotusblomst skriver:

Du skal nu nok finde en der vil hjælpe dig, og ellers må du lige rive fat i mig igen.

Jeg går på skole i århus (er dog p.t i praktik i Viby J) men skal i Ikea her en af dagene og kan godt køre ind forbi risskov hvis det er.

arhh juhuuuu jeg ser lige om der er andre der kan hjælpe og hvis ikke skriver jeg til dig .. Jeg bor på sjælland så syntes det er lidt langt at tage, så er det vidst billigere at betale 120 for dem

Anmeld

6. november 2011

Frk-Lotusblomst

Naannaa87 skriver:

arhh juhuuuu jeg ser lige om der er andre der kan hjælpe og hvis ikke skriver jeg til dig .. Jeg bor på sjælland så syntes det er lidt langt at tage, så er det vidst billigere at betale 120 for dem

Det er iorden. Skal nok lige hsuke det selv også. Så kan jeg jo lige spærge om du ahr fundet en anden når jeg ved lidt bedre hvornår jeg skal i ikea Så du så hurtig som muligt kan få dne ting hjem til julegaverne.

Jaaa, det er lige lovlig langt. hhe

Anmeld

6. november 2011

Na-Wi

6. november 2011

Frk.S

Det var da helt vanvittigt, at de vil have så meget - og ikke bare kan sende som brev.

Jeg bor desværre lidt for langt væk til at kunne hjælpe dig, men håber du finder én.

Anmeld

6. november 2011

Sara.

Kan jeg få adressen? For så kan jeg lige tjekke hvor det er.... Går i skole i Århus C, men er afhængig af bus + skal nå med bus hjem og hente børn (ca45min. bus i myldertiden...) så skal lige tjekke det inden jeg vil love noget

Anmeld

6. november 2011

Na-Wi

lærkes_mor skriver:

Kan jeg få adressen? For så kan jeg lige tjekke hvor det er.... Går i skole i Århus C, men er afhængig af bus + skal nå med bus hjem og hente børn (ca45min. bus i myldertiden...) så skal lige tjekke det inden jeg vil love noget

ja selvfølgelig

Læderiet Aps

Mossøvej 11 8240 Risskov

Åbningstider:

Man-Onsdag 8-16

Torsdag 8-18

Fredag 8-16

Anmeld

6. november 2011

Na-Wi

Frk.S skriver:

Det var da helt vanvittigt, at de vil have så meget - og ikke bare kan sende som brev.

Jeg bor desværre lidt for langt væk til at kunne hjælpe dig, men håber du finder én.

Helt enig, syntes ikke lige at jeg har råd til at bruge så mange penge på at få noget sendt, der er jo en grund til at det er hjemmelavet julegaver

Anmeld

7. november 2011

Na-Wi

Er der ikke en venlig sjæl der kan hjælpe mig ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.