Hjælp, gave til manden? mangler idéer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Tystys14

Jeg vil utroligt gerne finde den perfekte gave til mine kæreste her til jul, men jeg er totalt idé forladt.  Han er helt vild med musik, motorcykler og i det hele taget alt med hjul.  Har tænkt tanker som, at købe billetter til en koncert med nogle af dem han kan lide, men kan ikke finde noget...  Jeg kender intet til musik, eller bands osv.

Så havde jeg tænkt på at købe en ny mc hjælm til ham, da den han har er gammel og slidt.  Men kan ikke finde ud af om det er en go idé, da han jo faktisk selv kan vælge sig en fra sit job, til ingen penge hvis han ønsker en ny...Så nu mangler jeg som sagt idéer, til noget man normalt ikke får.

Har i nogle idéer, eller må jeg høre hvad i giver jere mænd i år, og få noget inspiration.  

alt for der kommer nogle idéer. På forhånd takker jeg. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Lou87

har også en kæreste som nærmest intet ønsker sig , så kender det der med og være ideforladt til sidst

her tror jeg måske det blir en fed trøje, eller lign og så billetter til os begge to til enten frank og caspers nye show eller linje 3

Anmeld

6. november 2011

Tystys14

Lou87 skriver:

har også en kæreste som nærmest intet ønsker sig , så kender det der med og være ideforladt til sidst

her tror jeg måske det blir en fed trøje, eller lign og så billetter til os begge to til enten frank og caspers nye show eller linje 3

hvordan får du fat i de billetter? og go idé

Anmeld

6. november 2011

Lou87

Nikita Victoria skriver:

hvordan får du fat i de billetter? og go idé

På nettet
Godt det ku bruges.

Anmeld

6. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvad med fjernstyrede biler?

Hvis det har hans interesse kan du jo købe et speciel mærke og model af bil han kan lide... Her ville det for manden være en Fordmodel, og for hans lillebror en Peugeotmodel... Eller måske en Porsche til dem begge dem er de også glade for

Ved at TOys R Us på et tidspunkt havde en Porsche hvor at fjernbetjeningen til bilen lignede nøglen til den virkelige bil..

Ellers hvad med biletter til at komme med til MCsamling hvis der kommer det igen et sted i landet I kan komme til? (ved ikke om det kræver biletter at komme ind til det)

Hvis I bruger tjenester på computeren såsom I-tunes eller en af de andre hvor numrene koster penge at hente så en Idé at give et gavekort til det? Eller gavekort til en MC-butik hvor han så selv kan vælge noget han synes om?

Anmeld

6. november 2011

MaybeBaby

Nikita Victoria skriver:

Jeg vil utroligt gerne finde den perfekte gave til mine kæreste her til jul, men jeg er totalt idé forladt.  Han er helt vild med musik, motorcykler og i det hele taget alt med hjul.  Har tænkt tanker som, at købe billetter til en koncert med nogle af dem han kan lide, men kan ikke finde noget...  Jeg kender intet til musik, eller bands osv.

Så havde jeg tænkt på at købe en ny mc hjælm til ham, da den han har er gammel og slidt.  Men kan ikke finde ud af om det er en go idé, da han jo faktisk selv kan vælge sig en fra sit job, til ingen penge hvis han ønsker en ny...Så nu mangler jeg som sagt idéer, til noget man normalt ikke får.

Har i nogle idéer, eller må jeg høre hvad i giver jere mænd i år, og få noget inspiration.  

alt for der kommer nogle idéer. På forhånd takker jeg. 

Måske ud at køre hurtig bil? Man kan i boghandler og inspiration købe gavekort, hvor modtageren så kan vælge imellem godt 40 forskellig fx adveture ting. Min kæreste fik sidste år sådan et gavekort og valgte at køre på racerbane eller hvad med at samle nogle af hans venner og aftale en dag i det nye år, hvor de skal ud og spille paintball? Og så give ham pengene til det? (det får min kæreste bl. a. i år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.