gamle el nye dansk film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2009

Diana...

charlottekri skriver:

Jeg har sagt de gamle film, for hvem kan ikke sidde og nyde de klassiske morten korch!! og hvad med gamle Ole og Nick he he og de gamle soldaterkammerater og deslige
ELKSER gamle danske film!!!

Ja lige præsis

Jeg kan da os god li de nye, men hvis der en der ligger en god gammel dansk og en ny dansk film vælger jeg helt klar den gamle hi hi min kæreste synes jeg er tosset hi hi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2009

charlottekri

Ja lige præsis

Jeg kan da os god li de nye, men hvis der en der ligger en god gammel dansk og en ny dansk film vælger jeg helt klar den gamle hi hi min kæreste synes jeg er tosset hi hi.

Det samme her he he
Engang mig og manden lå syge i et par dage, holdt vi en maraton, hvor vi så nok 25 gamle danske film he he, det var bare super hyggeligt!!!

Anmeld

12. februar 2009

Tina2

Jeg kan li begge dele, er dog nok mest til de gamle, men det er fordi jeg ELSKER Olsen Banden, ha ha!!!!

Hver gang jeg er til fest og får lidt at drikke siger folk: "Tina, kom lige med noget Olsen Banden", for jeg kan uhyggelig mange replikker derfra, he he....

Min lillebror og jeg er begge vilde med dem og min far også, så der er ikke mange der gider se de film med os, da vi tilsammen vist kan det hele

Men selvom jeg elsker Olsen Banden filmene så kan jeg bestemt også godt li mange af de nye.....
Og er jeg hos mine forældre, kan min far skam også godt overtale mig til en Morten Korch fil:-)

Tina

Anmeld

12. februar 2009

Balderson

Helt klart det gamle film...

Har set mange af de nye danske film, men intet slår de gamle..

Og til de gamle film høre der varm cacao og nybagte boller sig til...

Anmeld

12. februar 2009

Diana...

Balderson skriver:

Helt klart det gamle film...

Har set mange af de nye danske film, men intet slår de gamle..

Og til de gamle film høre der varm cacao og nybagte boller sig til...

Så enig så enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.