M (: skriver:
Det er frisk! Jeg tror ikke jeg ville turde.. Ville nok være bekymret for, om de udlover et sådan tilbud, fordi de ikke har kunder nok i butikken - og hvad mon det skyldes?
Jeg forstår udmærket, hvad du mener.
Mine kæreste og jeg havde undersøgt samtlige klinikker, muligheder, priser osv. men blev enige om at vente, da 37000 kr. er MANGE penge, men da jeg så så det tilbud, og havde kigget lidt på Mylooks osv. blev vi enige om, at jeg skulle ta` at gør det.
Det eneste MEN og bekymring, jeg dog har er, at vi skal have et barn mere om ca. et par år. MEN så igen, så kan implantatet placeres under musklen, så dette ikke kommer i kontakt med mælekirtlerne, og du derved kan amme. Der er selvfølgelig altid en risiko for, at man ikke kan amme, men det er der jo også uden silikonebryster.
Dernæst er spørgsmålet, hvordan de kommer til at se ud efter endnu en graviditet, men ligemeget hvad, kan det da kun blive bedre end min nuværende barm, som også vil forandre sig endnu en gang efter 2. graviditet.
Nu tager jeg tik den forundersøgelse, og føler jeg mig i gode hænder, omgivelser osv. og kiriugien giver grønt lys trods vores fremtidsplaner med endnu en lille guldklump, hopper jeg ud i det.
Anbefaler hun der imod at vente, får jeg mine penge retur og venter.
MEN selvfølgelig vil det bedste da helt sikkert være at vente, indtil man er færdig med at få børn, men det vil bare øge mit selvværd SÅÅÅÅÅÅ meget på bryst-området at få dem ordnet, så derfor gør jeg det.