Opdatering af iPhone - hjææælp! :-s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. november 2011

mortil4dejligepiger

Hej med Jer.

Jeg ved, der er mange herinde der har en iPhone. Og jeg har brug for Jeres hjælp!

Jeg skulle lige købe et par sange hos iTunes og iTunes ville hente opdateringer til min telefon. Jeg sagde ok og tænkte, at det da er en ordentlig omgang, når jeg fik besked om, at det ville tage 23 min. Men fint med opdatering...troede jeg...

Nu er den færdig og iTunes siger: Det indsatte SIM-kort i denne iPhone er låst med PIN. Du skal installere en ny version af iTunes og tilslutte din iPhone igen.

Min telefon har jeg låst op og der står nu "ingen tjeneste". Jeg skal vælge sprog og land forfra og den ser helt mærkelig ud. Hjælp!!!

Hvad og hvordan gør jeg nu??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

mortil4dejligepiger

Når jeg søger efter opdateringer i iTunes, siger den at jeg har den aktuelle version

Anmeld

6. november 2011

mortil4dejligepiger

Ingen der kan hjælpe?

Anmeld

6. november 2011

Mick

Ohøj ;-)

Jeg er godt nok stor Apple Fan men jeg ved desværre ikke så meget igen om dette. Men du kan evt ta og kigge på dette forum http://macnyt.dk/forum/ Der burde måske være nogen der kan hjælpe.

skal dog lige siges at de kan være utroige langsomme til at svare på et nyt indlæg men prøv engang ;-)

Go fornøjelse.

Anmeld

6. november 2011

madsenmor

jeg ville sætte den til min pc og gendande den med fabriksindstillingerne

Anmeld

6. november 2011

Jakob'sMor

mortil4dejligepiger skriver:

Hej med Jer.

Jeg ved, der er mange herinde der har en iPhone. Og jeg har brug for Jeres hjælp!

Jeg skulle lige købe et par sange hos iTunes og iTunes ville hente opdateringer til min telefon. Jeg sagde ok og tænkte, at det da er en ordentlig omgang, når jeg fik besked om, at det ville tage 23 min. Men fint med opdatering...troede jeg...

Nu er den færdig og iTunes siger: Det indsatte SIM-kort i denne iPhone er låst med PIN. Du skal installere en ny version af iTunes og tilslutte din iPhone igen.

Min telefon har jeg låst op og der står nu "ingen tjeneste". Jeg skal vælge sprog og land forfra og den ser helt mærkelig ud. Hjælp!!!

Har du låst den op inden du sat den til computeren?

Anmeld

6. november 2011

mortil4dejligepiger

Jeg har fået det til at virke nu  - tror jeg. Jeg er i hvert fald inde igen. Jeg tog stikket ud, låste tlf. op og satte den til computeren igen. Den gendannede og jeg skulle indstille noget iCloud (whatever that is?!?) og så skulle jeg være på igen.

Jeg fik lige en sms. Efter opdateringen ser det anderledes ud, når der kommer sms'er...hmm...

Tak for hjælp!!!

Anmeld

6. november 2011

LSU

Det er fordi der er kommet en ny opdatering af dit styresystem. Det hedder Ios 5 og har en masse nye funktioner  Kan godt forstå du er forvirret, hvis du ikke har hørt om det 

Anmeld

7. november 2011

mortil4dejligepiger

Pv86 skriver:

Det er fordi der er kommet en ny opdatering af dit styresystem. Det hedder Ios 5 og har en masse nye funktioner  Kan godt forstå du er forvirret, hvis du ikke har hørt om det 

Det havde jeg ikke hørt om. Og jeg kan se et par af mine apps er væk. Men dem har jeg bare hentet igen

Anmeld

7. november 2011

Becks

Hej med Jer.

Sletter lige mit svar igen haha ..

Havde ikke set du havde fået det til og virke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.