Kom så ud af skabet!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lise skriver:

NUTV er svaret

Problemet med det, er at det koster en bondegård... jeg betaler i forvejen for tv2 sputnik hehe... Fordi jeg bare MÅ se nogen af de der ting på zulu... Sååeee.... Trangen er desværre ikke stor nok... Eller pungen eller en kombi. Jeg går og venter på boxer-tv, som jeg håber snart kommer til sjælland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lise skriver:

Ja, det er FANTASTISK!!!

Bedste program ever! Kåre Sand forstår virkelig at lave kvali-tv!

Men inden længe står jeg i din situation - vi har afmeldt vores tv-pakke for at få en ny...UDEN tv 4

HAHA - ja... Alle de der Kåre Sand programmer... Det er lidt sleasy, men man kan alligevel ikke lade være med at GLO på det!!! haha og blive fænget af det. Det er lidt ligesom 'Ude og Hjemme', som man elsker at læse, men de fleste ikke indrømmer hihi

Anmeld

11. februar 2009

Diana...

Nej jeg har set el halvt afsnit tror jeg

Anmeld

11. februar 2009

MorCamilla

Jeg har ALDRIG set det.. Men det er nu kun fordi vi kun har tv 1 og dr 2... Ville gerne se det...

Anmeld

11. februar 2009

A.

Familien Madsen skriver:

det kan jeg skrive under ´på

også mig..glæder mig til det starter igen d.17

Anmeld

11. februar 2009

DK

agnieszka skriver:

også mig..glæder mig til det starter igen d.17

Ja præcis. Det bliver lækkert med nye ansigter, he he!!!

Jeg har ikke haft kanal 4 i 1,5 år, men har nu fået det igen, så sluger alle de gamle afsnit!!!

Anmeld

11. februar 2009

Heidi.

ORK ja da

Anmeld

11. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Åh ja... elsker det program

Har desværre ikke Kanal 4 mere, men ser dem på nutv... SKAL nemlig bare se dem.
Har fulgt med lige fra starten, og tror jeg har set næsten alle afsnit.

Jeg er simpelthen så afhængig af den serie... købte endda Ude og Hjemme i dag, udelukkende fordi der var en artikel i med en af dem fra Unge Mødre

De to første afsnit fra denne sæson er forresten kommet på nutv... wee.....

Anmeld

11. februar 2009

Tynen

JA!!!!

Er big time fan og har fulgt med fra start (Da det hed Reportagen)!
Jeg ELSKER det program og kan slet ikke vente til den nye sæson starter på tirsdag!

Nogen der læste artiklen i Se&Hør med Kristina der havde ladet den "nye" far passe Marcus over night?
Shit!!
Hun kom hjem om morgenen og opdagede at Marcus rendte rundt og græd og ikke var blevet lagt i seng om aftenen.
Det viste sig jo nemlig at manden havde siddet og røget hash og drukket med 3 venner.
Jeg kunne have slået hende for at overlade hendes barn til en stranger efter 5 pasninger.

Anmeld

11. februar 2009

Kvindemin

Tynen skriver:

JA!!!!

Er big time fan og har fulgt med fra start (Da det hed Reportagen)!
Jeg ELSKER det program og kan slet ikke vente til den nye sæson starter på tirsdag!

Nogen der læste artiklen i Se&Hør med Kristina der havde ladet den "nye" far passe Marcus over night?
Shit!!
Hun kom hjem om morgenen og opdagede at Marcus rendte rundt og græd og ikke var blevet lagt i seng om aftenen.
Det viste sig jo nemlig at manden havde siddet og røget hash og drukket med 3 venner.
Jeg kunne have slået hende for at overlade hendes barn til en stranger efter 5 pasninger.

Nej nej skrækkeligt.

Ved i godt at hende med med de to drenge, og to piger - de er blevet skilt.
Og jeg har hørt RYGTER om at Stella er gravid igen?

Men ja har set det, har desværre ikke kanalerne mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.