Var det mon tanden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Maja_4000

Vores "lille baby" på snart 11 måneder havde feber for første gang i den her weekend .. Og så var den endda på 40,1 Åh .. Hun var ikke meget værd !

Det startede i vs ved 12-tiden .. Da jeg hentede hende , kunne jeg godt mærke at hun var meget varm .. Men pædagogerne sagde , at hun lige havde tumlet rundt med nogle større børn , så det var nok derfor .. Dog fandt jeg så selv ud af , at de havde sendt tre børn hjem med feber samme dag .. 

Hun var feberfri igen igår aftes .. Så det varede lige lidt over et døgn .. Hun har ikke rigtigt villet spise noget - Og det gør hun stadig ikke .. Men hun drikker en massee

Har så lige opdagt at hendes fortand (endlig) er brudt igennem .. Har kunnet se den i to - tre uger .. Kan det være den der er skyld i feberen og den manglende appetit ?  Hun har ikke været "ramt" af tænderne før ..

Undskyld det blev lidt langt Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Dansker I Holland

Det kan sagtens være tanden hun har reageret på Min lille pige har osse 4 fortænder på vej, hvor af 2 af dem næsten er brudt igennem pånær 1 hehe... Feber skulle osse være meget normalt Og mangel på appetit er ikke så underligt når man har ondt  

Anmeld

6. november 2011

Maja_4000

Dansker I Holland skriver:

Det kan sagtens være tanden hun har reageret på Min lille pige har osse 4 fortænder på vej, hvor af 2 af dem næsten er brudt igennem pånær 1 hehe... Feber skulle osse være meget normalt Og mangel på appetit er ikke så underligt når man har ondt  

4 på én gang ?! Pyha :b Hehe

Troede bare at de så ville have feber hver gang 

Anmeld

6. november 2011

Dansker I Holland

Maja_4000 skriver:

4 på én gang ?! Pyha :b Hehe

Troede bare at de så ville have feber hver gang 

Hehe ja 4 på en gang ggg Hun er dog glad og pylrer ikke så meget lige de sidste par dage så det er jo godt nok Hun har ikke haft feber ved og få tænder dog  

Anmeld

6. november 2011

Maja_4000

Dansker I Holland skriver:

Hehe ja 4 på en gang ggg Hun er dog glad og pylrer ikke så meget lige de sidste par dage så det er jo godt nok Hun har ikke haft feber ved og få tænder dog  

Så er DE da overstået Hehe

Jamen Caroline har heller ikke haft feber af det før - Men hun har også kun 2 tænder og så den ene der er på vej

Anmeld

6. november 2011

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Vores "lille baby" på snart 11 måneder havde feber for første gang i den her weekend .. Og så var den endda på 40,1 Åh .. Hun var ikke meget værd !

Det startede i vs ved 12-tiden .. Da jeg hentede hende , kunne jeg godt mærke at hun var meget varm .. Men pædagogerne sagde , at hun lige havde tumlet rundt med nogle større børn , så det var nok derfor .. Dog fandt jeg så selv ud af , at de havde sendt tre børn hjem med feber samme dag .. 

Hun var feberfri igen igår aftes .. Så det varede lige lidt over et døgn .. Hun har ikke rigtigt villet spise noget - Og det gør hun stadig ikke .. Men hun drikker en massee

Har så lige opdagt at hendes fortand (endlig) er brudt igennem .. Har kunnet se den i to - tre uger .. Kan det være den der er skyld i feberen og den manglende appetit ?  Hun har ikke været "ramt" af tænderne før ..

Undskyld det blev lidt langt Hehe

Det kan sagtens lyde til at det måske er bisserne der driller...

Vi har intet mærket til alle Isabellas fortænder, men de kindtænder har drillet hende lidt. Hun har haft rød numse, feber - og selvfølgelig appetitten. 

Hun har 10 tænder nu 

Anmeld

6. november 2011

Maja_4000

Babymor2010 skriver:

Det kan sagtens lyde til at det måske er bisserne der driller...

Vi har intet mærket til alle Isabellas fortænder, men de kindtænder har drillet hende lidt. Hun har haft rød numse, feber - og selvfølgelig appetitten. 

Hun har 10 tænder nu 

10 ?! Tænk hvis Caroline når at få 8 tænder på en måned og et par dage  Hehe

Hun har kun haft feber .. Ingen rød numse :b Hænger det sammen ? :b

Anmeld

6. november 2011

Clisolka

Maja_4000 skriver:

10 ?! Tænk hvis Caroline når at få 8 tænder på en måned og et par dage  Hehe

Hun har kun haft feber .. Ingen rød numse :b Hænger det sammen ? :b

Haha ja, så skulle de godt nok skynde sig at vokse nu 

Det var på 3 mrd. hun fik de 10 tænder - nu har vi haft en pause i et stykke tid 

Ork ja, de behøves ikke få rød numse. Nogle får, andre gør ikke - det er forskelligt hvordan de reagerer 

Anmeld

6. november 2011

Dansker I Holland

Maja_4000 skriver:

Så er DE da overstået Hehe

Jamen Caroline har heller ikke haft feber af det før - Men hun har også kun 2 tænder og så den ene der er på vej

Nå ok og ja så er DE overstået ggg... Glæder mig ikke til kindtænderne kommer :/ Har hørt de skulle være værre end de andre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.