Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Halløj de damer
Vi er nu igang med, at lave værelse til vores pige på snart 1år - Jeg ku derfor godt tænke mig at lave en hyggekrog/hjørne til hende med en masse puder ...! Har I nogle ideer og I må MEGET gerne sætte billeder ind tak!
Fortsat god søndag!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min venindes datter har hyggekrog med en masse prinsessepuder osv fra jysk, og så en firkantet pink madrass og et prinsesse øhm, hedder det fluenet? til at hænge ned fra loftet. Det ser ret godt ud.
Muffin skriver: Min venindes datter har hyggekrog med en masse prinsessepuder osv fra jysk, og så en firkantet pink madrass og et prinsesse øhm, hedder det fluenet? til at hænge ned fra loftet. Det ser ret godt ud.
Hehe forstår godt hva Du mener Det lyder osse hyggeligt!!!
fif skriver: Halløj de damer Vi er nu igang med, at lave værelse til vores pige på snart 1år - Jeg ku derfor godt tænke mig at lave en hyggekrog/hjørne til hende med en masse puder ...! Har I nogle ideer og I må MEGET gerne sætte billeder ind tak! Fortsat god søndag!!
Argh ladies .....
Har I ik nogle billeder i kan smide ind!!?
Skal selv til at lave sådan et hjørne .. Så følger lige med
Men hvis du søger på "pudehjørne" herinde kommer der et par billeder frem (:
Maja_4000 skriver: Skal selv til at lave sådan et hjørne .. Så følger lige med Men hvis du søger på "pudehjørne" herinde kommer der et par billeder frem (:
oK, super tak!!! Har du så fået nogle ideer selv?
fif skriver: oK, super tak!!! Har du så fået nogle ideer selv?
Har købt stof til puder og til at komme på en madras Så ved ikke rigtigt hvad jeg egentlig venter på xD
Maja_4000 skriver: Har købt stof til puder og til at komme på en madras Så ved ikke rigtigt hvad jeg egentlig venter på xD
hehe nej så er det da bare me at komme igang er da super hyggeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128