hurtig hjælp!! Hvilken film i biografen -3 år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Caracatita

Hej....en hurtig forespørgsel: Har nogen af jer haft jeres 3 årige med i biografen og se enten Cars eller Smølferne? Er der en af dem, som I kan anbefale eller fraråde?
Vi regner nemlig med en lille tur her til middag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Caracatita

oP IGEN....DET GIK FOR HURTIGT!

Anmeld

6. november 2011

henh01

Jeg vil ikke anbefale nogle af de film. Jeg ved min datters far havde sin søn med inde og se cars - og den var vidst lidt uhyggelig. Det samme med smølferne - mener faktisk at den frarådes til børn under 7, men er ikke sikker. Jeg var inde og se smølferne med min datter på 7 år og den var da lidt uhyggelig..

Da min datter var 3 år var vi inde og se Carsten og Gitte - måske det var noget?

Anmeld

6. november 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg ville heller ikke tage en tre-årig med ind og se nogen af de film..

Kører peter plys endnu...? Vi havde Sofie på tre med ind og se den - og det var en skøn oplevelse for os alle..

Anmeld

6. november 2011

Sara.

Har lige været inde og se Peter Plys med min datter der lige er blevet 4... Den var meget fin :-)

C ars ville hun ALDRIG synes om, da det er for drenget til hende... Smølferne tror jeg ville have været et hit....

Men afhænger af barnet og hvilke film det er vant til at se derhjemme :-)

Anmeld

6. november 2011

sarahb

Isaac på 3 så cars og elskede det.
Men han er også fandens vild med Cars.

Anmeld

6. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka var 3 år og 10 mdr. da han var inde og se din første biograffilm og det var Cars. Han synes, at det var en fantastisk oplevelse

Anmeld

6. november 2011

banditten2011

Her havde kæresten sin datter med inde og se far til 4 og det var et stort hit.. hun er lige fyldt 4år første nov

Anmeld

6. november 2011

Svenne

For guds skyld ikke Cars 2! Det er ren James Bond. Super god film, men slet ikke for de små! Den er alt for indviklet og uhyggelig - og ikke mindst larmende! Jeg havde to drenge på fem med inde og se den. De ville gerne hjem efter 30 min. Den fangede dem slet ikke.

Anmeld

6. november 2011

janne1986

Vi havde vorres datter med ind eog se den nye far til 4 her for nylig, hun er 3 år og 9 mdr ca... og hun klemte lige vores hænder da bjørnen kom men ellers var hun total henrykt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.