zzzzz

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

Karina84

henh01 skriver:

der er bare ikke noget bedre end de dage hvor man får lov at stå SÅÅÅ tidligt op.

Så må du ind og tage en lur når den lille sover

Nej det er bare skønt!  Weekend - nej sikke da noget fis hvorfor skulle man holde det?? 

Jah håber også lidt på at han snart går kold igen så jeg kan få en lille morgen morfar, hvis ikke jeg selv når at blive så frisk inden at jeg ikke kan sove igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Nessie

henh01 skriver:

hvad arbejder du med på den tid?

Tog

De kører jo dagen lang, året rundt, så vi er altid en del på arbjede uanset tidspunkt

Anmeld

6. november 2011

henh01

Karina84 skriver:

Nej det er bare skønt!  Weekend - nej sikke da noget fis hvorfor skulle man holde det?? 

Jah håber også lidt på at han snart går kold igen så jeg kan få en lille morgen morfar, hvis ikke jeg selv når at blive så frisk inden at jeg ikke kan sove igen  

nej det dur ikke så ligger man bare og vender og drejer sig.. Noam er ogsp lige en tand  for frisk tl mig lige nu.. Haha

Og på trods af at dagen består af indkøb til næste uge, fødselsdag og afhentning af skænk så håber jeg alligevel på at formiddagen byder op til en lille lur

Anmeld

6. november 2011

henh01

Nessie skriver:

Tog

De kører jo dagen lang, året rundt, så vi er altid en del på arbjede uanset tidspunkt

Ja det er bare om at komme af sted så Toget skal jo ud  god arbejdslyst

Anmeld

6. november 2011

Nessie

henh01 skriver:

Ja det er bare om at komme af sted så Toget skal jo ud  god arbejdslyst

Tak tak

Anmeld

6. november 2011

Talbutikken

henh01 skriver:

ja hvorfor har de ikke sådan en knap? Bare til kl. 7 ville være fint..

ja, kl.7 have været helt fin , men lillepigen har desværre ikke arvet farmands gode sovehjerte.. Der skal ske noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.