Nye vinterbukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Skouboe

Så blev jeg endeligt færdig med Frejas nye bukser - det har også taget mig 14 dage af lave mønstret og sy dem. Jeg har heller ikke så meget tid til at sy, men alligevel... de har trukket tænder ud. Jeg håber hun bliver glad for dem. Se lige bort fra blå markeringer etc. på bukserne - det er bare hjælpelinier, de går af i vask.

De er syet i lilla babyfløjl med foer i bomuld.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Hooolde nu kæft, hvor er de fede!!

Stine og Lisa.

Anmeld

6. november 2011

Nessie

Super smarte bukser

Anmeld

6. november 2011

Koen.

Wow de er flotte

Anmeld

6. november 2011

birthee

De er da bare vildt flotte - og sejt at du tegner mønster selv... jeg har en ordentlig stak stof liggende der skal syes, det er klippet ud og det hele, så regner med at skal igang i ugen der kommer, der har jeg nemlig ingen aftaler i kalenderen

Anmeld

6. november 2011

LISBETH:-)

Tilmeldt skriver:

Hooolde nu kæft, hvor er de fede!!

Stine og Lisa.

præcis samme bemærkning sad jeg og skulle til og skrive ha ha så jeg napper bare lige din

Anmeld

6. november 2011

Skouboe

birthee skriver:

De er da bare vildt flotte - og sejt at du tegner mønster selv... jeg har en ordentlig stak stof liggende der skal syes, det er klippet ud og det hele, så regner med at skal igang i ugen der kommer, der har jeg nemlig ingen aftaler i kalenderen

Jeg har ikke lavet mønstret fra bunden af i det her tilfælde, jeg har bare rettet det til.. De er bl.a ikke født med foer.

Jeg overvejer lidt at sy et par i sort denim også.. Det tror jeg kunne være lidt fedt. Nu får vi se

Anmeld

6. november 2011

Skouboe

Og tak, piger. Jeg er også ret tilfreds med dem. Jeg skal nok se om ikke jeg kan få taget et par action pics senere i dag, når Freja har dem på.

Anmeld

6. november 2011

Winnie

iiih hvor er de fede de bukser 

Anmeld

6. november 2011

lisbeth2910 skriver:

præcis samme bemærkning sad jeg og skulle til og skrive ha ha så jeg napper bare lige din

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.