Økonomi fra 2 til 3 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

857 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Anonym trådstarter

Godaften Piger....

Jer som er gået fra 2 til 3 børn... Hvor meget har i mærket det økonomisk ???

Behøver man at have kæmpe bil for at have 3 stole i bilen ?? Er det vildt dyrt at få nr 3.... jeg tænker i forhold fra 1 til 2 børn....

Er der noget bestemt i har mærket mest i forhold til det økonomiske eller andet som i lige kan komme i  tanke om...

Jeg syntes nemlig tit at folk siger at gå fra 1 til 2 og hårdere og mere svært end at gå fra 2 til 3...

Men hvad Mener I ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

maria_wlt

Anonym skriver:

Godaften Piger....

Jer som er gået fra 2 til 3 børn... Hvor meget har i mærket det økonomisk ???

Behøver man at have kæmpe bil for at have 3 stole i bilen ?? Er det vildt dyrt at få nr 3.... jeg tænker i forhold fra 1 til 2 børn....

Er der noget bestemt i har mærket mest i forhold til det økonomiske eller andet som i lige kan komme i  tanke om...

Jeg syntes nemlig tit at folk siger at gå fra 1 til 2 og hårdere og mere svært end at gå fra 2 til 3...

Men hvad Mener I ??

Vi har ikke mærket ret meget til at få nr 2. Ikke andet end betaling til vuggestue.. 

Regner heller ikke med at nr 3 kommer til at gøre vildt ondt. Tøjet og udstyr bliver glemt.

Tror bestemt at nr 4 ville gøre rigtig ondt. Ny bil, måske bygge ud.. Så vi skal IKKE have 4, men "kun" 3

Anmeld

6. november 2011

henh01

vi sidder med samme overvejelser som du.. Rent praktisk med udstyr er det jo det samme som nr et og to medmindre du har gemt det hele så er det jo noget billigere.

Inst. pladsen sørger jo for søskende rabat på de to andre så det bliver max 1700 kr mere om mdr (hvis din nr 2 også går i vuggestue når den lille skal starte og hvis man tager udgangspunkt i de takster der er i min kommune)

MEN: jeg tror det kommer til at mærkes rigtig meget i det daglige - du må kun have 2 børn gratis med i bussen, ferier og fornøjelser er familierabatterne til 2 voks, 2 børn osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.