Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen som ved lidt om mobiler osv??Jeg sad lige og manglede strøm på mobilen og gad så ikke gå ovenpå for at hente oplader så satte den til via det stik til computeren (altså når man skal overføre billeder osv).. Så kom der en besked op om at "beskeden ikke var sendt og om den skulle tilføjes i rækken og prøv igen".. trykkede så ja.. og vupti så var ALT i min indbakke, kladder og sendte VÆK!!! Grrrrr.... what to do?? Nogen der har prøvet det??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den lykkelige skriver: Nogen som ved lidt om mobiler osv??Jeg sad lige og manglede strøm på mobilen og gad så ikke gå ovenpå for at hente oplader så satte den til via det stik til computeren (altså når man skal overføre billeder osv).. Så kom der en besked op om at "beskeden ikke var sendt og om den skulle tilføjes i rækken og prøv igen".. trykkede så ja.. og vupti så var ALT i min indbakke, kladder og sendte VÆK!!! Grrrrr.... what to do?? Nogen der har prøvet det??
Ligger det ikke et eller andet sted på computeren? Det lyder lidt som om den så overførte alt til computeren. Det er bare mærkeligt at alt er væk fra telefonen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128