Hormonella :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. november 2011

minblob

Ja overskriften taler for sig selv... For syv søren da hvor jeg synes det kan være hårdt at være gravid , tror ærligt aldrig jeg har tudet så meget på så kort tid (Og så nemt)

Der er self også gode dage , men de der down - days er godtnok tunge at komme igennem , gør det nok heller ikk bedre at jeg går hjemme... Prøver dog at gøre de ting som giver mig glæde , ting i hjemmet , træning og veninder , meeeen den glipper aligevel nogle dage.. Blir ked af det over ingenting jo , som jeg ikk ville før..

Det er så desværre tit og ofte manden der står for skud (Kan næppe være første gang det sket , hehe) Det kan være alt fra noget han ikk lige får gjort herhjemme til at jeg mangler omsorg / kærlighed /opmærksomhed , at han ikk lige svare på ens sms og lign.. Har virkelig dage hvor jeg kan føle mig alene osv.. Har været ærlig overfor ham , os bare nogle af de psyko tanker man kan rende rundt me om ALT , og han blir ked af det og ved ikk hva han ska stille op  Stakkelse mand...

Tøser , kom me noget opbakning tak , fortæl i har lortedage ligesom jeg og føler manglende støtte af den ene eller anden slags , eller lign.. Og at dagene bare idet hele taget kan være såå svære at komme igennem me hængemulle og tudefjæs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Wimmie

Ja overskriften taler for sig selv... For syv søren da hvor jeg synes det kan være hårdt at være gravid , tror ærligt aldrig jeg har tudet så meget på så kort tid (Og så nemt)

Der er self også gode dage , men de der down - days er godtnok tunge at komme igennem , gør det nok heller ikk bedre at jeg går hjemme... Prøver dog at gøre de ting som giver mig glæde , ting i hjemmet , træning og veninder , meeeen den glipper aligevel nogle dage.. Blir ked af det over ingenting jo , som jeg ikk ville før..

Det er så desværre tit og ofte manden der står for skud (Kan næppe være første gang det sket , hehe) Det kan være alt fra noget han ikk lige får gjort herhjemme til at jeg mangler omsorg / kærlighed /opmærksomhed , at han ikk lige svare på ens sms og lign.. Har virkelig dage hvor jeg kan føle mig alene osv.. Har været ærlig overfor ham , os bare nogle af de psyko tanker man kan rende rundt me om ALT , og han blir ked af det og ved ikk hva han ska stille op  Stakkelse mand...

Tøser , kom me noget opbakning tak , fortæl i har lortedage ligesom jeg og føler manglende støtte af den ene eller anden slags , eller lign.. Og at dagene bare idet hele taget kan være såå svære at komme igennem me hængemulle og tudefjæs

Kender det godt - især i forhold til manden. Det kan godt være svært at de simpelthen ikke forstår hvad vi går igennem med alle de hormoner der går amok. Jeg bliver også ekstremt nemt såret for tiden - og synes også mine humørsvingninger bliver oftere 

Det er ikke sådan at jeg bliver hidsig eller hys og skælder ud - bliver bare trist og føler mig alene.

Så ja, det er nok helt helt normalt - og bare noget man skal igennem. Men for søren hvor ville det være dejligt hvis det mændene også kunne tage en del af læsset - eller i det mindste at de kunne sætte sig ind i hvordan vi har det 

Anmeld

6. november 2011

Nessie

De stakkels mænd

De aner ikke hvad de går ind til når konen bliver gravid  Men det skal jo nok gå, de har jo en eller anden forståelse for det, selvom de ikke har nogen idé om, hvor påvirket man bliver af hormonerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.