Ja overskriften taler for sig selv... For syv søren da hvor jeg synes det kan være hårdt at være gravid , tror ærligt aldrig jeg har tudet så meget på så kort tid (Og så nemt) 
Der er self også gode dage , men de der down - days er godtnok tunge at komme igennem , gør det nok heller ikk bedre at jeg går hjemme... Prøver dog at gøre de ting som giver mig glæde , ting i hjemmet , træning og veninder , meeeen den glipper aligevel nogle dage.. Blir ked af det over ingenting jo , som jeg ikk ville før..
Det er så desværre tit og ofte manden der står for skud (Kan næppe være første gang det sket , hehe) Det kan være alt fra noget han ikk lige får gjort herhjemme til at jeg mangler omsorg / kærlighed /opmærksomhed , at han ikk lige svare på ens sms og lign.. Har virkelig dage hvor jeg kan føle mig alene osv.. Har været ærlig overfor ham , os bare nogle af de psyko tanker man kan rende rundt me om ALT , og han blir ked af det og ved ikk hva han ska stille op
Stakkelse mand...
Tøser , kom me noget opbakning tak , fortæl i har lortedage ligesom jeg og føler manglende støtte af den ene eller anden slags , eller lign.. Og at dagene bare idet hele taget kan være såå svære at komme igennem me hængemulle og tudefjæs 
Anmeld