cake pops???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. november 2011

Kay

hvordan får i den til at blive på pinden??? mine glider hele tiden ned... hvad gør jeg dog galt... har puttet mere crem i... men det hjalp ik og så lidt mere... og nu smager de bare ik godt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

MoarTNoah

Har du husket at dyppe pinden i chokolade inden du har stukket den i poppen?
 Og du kan evt putte dem i køleren lige efter du har sat dem på pinden, det skulle gerne få dem til at blive siddende..

Anmeld

5. november 2011

Kay

MoarTNoah skriver:

Har du husket at dyppe pinden i chokolade inden du har stukket den i poppen?
 Og du kan evt putte dem i køleren lige efter du har sat dem på pinden, det skulle gerne få dem til at blive siddende..

nej det viste jeg ik man skulle!!! tak.... det prøver jeg næste gang... hihi hvor smart... hvorfor tænkte jeg ik på det...

det med køleskabet hjalp ikke det prøvede jeg

blev til sidst så irriteret at de sidste blev lagt tiol at størkne uden pind i...

Anmeld

5. november 2011

MoarTNoah

Kay skriver:

nej det viste jeg ik man skulle!!! tak.... det prøver jeg næste gang... hihi hvor smart... hvorfor tænkte jeg ik på det...

det med køleskabet hjalp ikke det prøvede jeg

blev til sidst så irriteret at de sidste blev lagt tiol at størkne uden pind i...

.. Jeg fandt en super video en gang, skal lige se om jeg ikke kan finde den til dig

Anmeld

5. november 2011

Kay

MoarTNoah skriver:

.. Jeg fandt en super video en gang, skal lige se om jeg ikke kan finde den til dig

jo tak det ville være dejligt...

Anmeld

5. november 2011

MoarTNoah

Jeg ku ikke lige finde den jeg snakkede om, men jeg fandt den her i stedet for, og den er også super god!

http://www.youtube.com/watch?v=80PCMoL2xrM&feature=related

Anmeld

5. november 2011

Kay

MoarTNoah skriver:

Jeg ku ikke lige finde den jeg snakkede om, men jeg fandt den her i stedet for, og den er også super god!

http://www.youtube.com/watch?v=80PCMoL2xrM&feature=related

ihhh mange tak... bliver nød til at prøve igen en anden dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.