Lad os alle juble :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. november 2011

Muffin

Ja for pokker. Kom med de gode, sjove og glædelige ting i livet.. Del dem med mig

Mig først, Buller fylder 1 år d 17 nov, glæder mig helt ustyrligt. Og det gør farmanden og storesøsteren også. Synes det er helt fantastisk dejligt at skulle dele denne store dag med vores skønne familie <3 Jamen jeg glæder mig som et lille barn! Hans start på livet var hård, og se ham nu? årh. Fantastiske dreng der både kan gå og charme sig ind på enhver, og give storesøster mysser

Og så har jeg M&ms og cola ved min side  PARTYYYYY

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Happiness

Min søn er endelig blevet rask, og ligger nu og sover så sødt Og så er jeg endelig ved at være ovenpå og nyder livet med baby og en vidunderlig kæreste

Anmeld

5. november 2011

henh01

-Min lille mand bliver 1 år på lørdag.. vup vup vi glæder os også RIGTIG meget..

-han skal starte i VS d. 28 nov, det er også en smule en glædelig nyhed da det kommer til at gavne ham rigtig meget i det sociale (knap så meget hans mor)

-jeg skal snart starte træning op igen i kampen mod kiloerne.

-jeg sidder og ser tv med min store pige og nyder hendes dejlige selskab.

-jeg er næsten færdig med juleindkøbene

-jeg får en skænk hjem i morgen til vores nye lejlighed vup vup

jeg kunne blive ved og ved

Anmeld

5. november 2011

Zeus

Vi har lige fejret Cajsas 1 års fødselsdag igår og idag, og jeg kunne ikke lade være med at kigge på hende flere gange og tænke "Det har vi fandme gjort godt, det sidste år!" 

Anmeld

5. november 2011

Muffin

Åh ja det er så dejligt med fødselsdage  Min datter sagde den anden dag at en 4 års fødselsdag også var noget helt specielt- "for så er jeg næsten en hel hånd år"  Haha. Hun har jo ret..

Anmeld

5. november 2011

Zeus

Muffin skriver:

Åh ja det er så dejligt med fødselsdage  Min datter sagde den anden dag at en 4 års fødselsdag også var noget helt specielt- "for så er jeg næsten en hel hånd år"  Haha. Hun har jo ret..

Hvor sødt!

Anmeld

6. november 2011

Nessie

DET ER SNART JUUUUUL

Og så er min søn bare så sød
I går sad vi og kiggede i Fætter BR kataloget, og hver gang han så en Fætter BR figur sagde han glad "fødselsdag"
Han fik en gave og et flag i Fætter BR, da han havde fødselsdag, og han forbinder åbenbart de to ting, ikke dårligt for Fætter BR

Anmeld

6. november 2011

Mor til Frederic og Freya

- 1 jm besøg gik fint.

- frederic fik lov at sove til middag i bh i fredags for første gang, siden han started 1 aug.

- min weekendvagt der started fredag kl 15 og slutter mandag morgen kl 6.00 - og dertil 3 fridage derefter...

Anmeld

6. november 2011

Muffin_girl

Muffin skriver:

Ja for pokker. Kom med de gode, sjove og glædelige ting i livet.. Del dem med mig

Mig først, Buller fylder 1 år d 17 nov, glæder mig helt ustyrligt. Og det gør farmanden og storesøsteren også. Synes det er helt fantastisk dejligt at skulle dele denne store dag med vores skønne familie <3 Jamen jeg glæder mig som et lille barn! Hans start på livet var hård, og se ham nu? årh. Fantastiske dreng der både kan gå og charme sig ind på enhver, og give storesøster mysser

Og så har jeg M&ms og cola ved min side  PARTYYYYY

Jeg vil juble over at jeg har verdens bedste kæreste.. 

Og så vil jeg juble over at jeg snart får min studenterhue. KUN 5 ugers reel undervisning.. 

Så vil jeg juble over at det snart er jul 

Og så vil jeg juble over at mine svigerforældre kommer idag .

Så vil jeg juble over at at jeg har det godt lige nu!!! 

Så en masse positivt ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.