Kreative julegaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. november 2011

Na-Wi

Nu så jeg lige en tråd med nogle fine skåle lavet ud af perler, og vil helt sikkert lave sådan nogle med min søn..

Jeg er ikke det der ligner kreativ og er virkelig dårlig til at finde på ting man selv kan lave, så derfor tænkte jeg om i ikke havde nogle super ideer til ting man selv kan lave og evt give i julegaver ?? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

*Sofie*

Nu så jeg lige en tråd med nogle fine skåle lavet ud af perler, og vil helt sikkert lave sådan nogle med min søn..

Jeg er ikke det der ligner kreativ og er virkelig dårlig til at finde på ting man selv kan lave, så derfor tænkte jeg om i ikke havde nogle super ideer til ting man selv kan lave og evt give i julegaver ?? ..

Det er nok ikk kreativt på dén måde du lige mener...
Men jeg er igang med at lave en større fotobog til Bedsterne fra Malou.
Den kommer til at hedde noget a la 'mit liv som 2 årig' og der er mange mange mange billeder af hende sammen med familie og venner, i alle mulige specielle og hverdagsagtige situationer

Ellers har vi lavet rigtig mange malerier sammen på lærreder. I Søsterne Grene ka man få nogle små ruller og svampe så man ka lave lidt anderledes malerier. Vi bruger bla. akrylmaling.

Anmeld

5. november 2011

LinLin

Naannaa87 skriver:

De der skåle er altså MEGET nemme at lave

Men ellers laver drengene (mest David på 5) i år:

- en kalender til olde og bedstemor (blandet billedermalerier/tegninger)

- nøgleringe i krympeplast

- male på glas (henkogningskrukker eller hvad de hedder og glasplader til lys)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.