Hvilken babyalarm?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. november 2011

CKH

Ja tøser. Hvilken babyalarm vil i anbefale, og hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

MissTas

CKH skriver:

følger lige med her

Anmeld

5. november 2011

Maja_4000

Vi har den fra IKEA til 200 kr .. Der er meget delte meninger om den Men den har aldrig svigtet os .. Så herfra .. God og BILLIG alarm

Anmeld

5. november 2011

CKH

Maja_4000 skriver:

Vi har den fra IKEA til 200 kr .. Der er meget delte meninger om den Men den har aldrig svigtet os .. Så herfra .. God og BILLIG alarm

Gud. Jeg anede slet ikke at man kunne få babyalarmer i IKEA hehe. Men tak for tippet

Anmeld

5. november 2011

Maja_4000

CKH skriver:

Gud. Jeg anede slet ikke at man kunne få babyalarmer i IKEA hehe. Men tak for tippet

IKEA har ALT

Anmeld

5. november 2011

Mor til Mike

CKH skriver:

Super Nova - fordi den er den mest eftertagtede blandt danskerne og så skulle den være ubeskrivelig god .

Anmeld

5. november 2011

madsenmor

personligt er jeg til dem fra philips.... og helst den med to vejs komunikation i den er lidt dyr ca. 1000.- men den virker og svigter aldrig og er kodet så andre alamer ikke går ind over... også kan man styre baby enheden fra forælder enheden, både med hensyn til natlys, musik og hvor meget larm baby skal lave inden det kan høres i forælder alarmen

Anmeld

5. november 2011

roenlund

madsenmor skriver:

personligt er jeg til dem fra philips.... og helst den med to vejs komunikation i den er lidt dyr ca. 1000.- men den virker og svigter aldrig og er kodet så andre alamer ikke går ind over... også kan man styre baby enheden fra forælder enheden, både med hensyn til natlys, musik og hvor meget larm baby skal lave inden det kan høres i forælder alarmen

og den kan købes billigere fra england

Anmeld

5. november 2011

madsenmor

roenlund skriver:

og den kan købes billigere fra england

det tip takker jeg for... er nemlig ikke helt sikker på at den jeg købte for 9 år siden holder evigt og da det ser ud til at jeg venter en lille ny til juli kunne det godt være at man skulle investere i en ny... har du link til den???

Anmeld

5. november 2011

Ka+Ma=Be

Jeg har også Super Nova D7 Og er super glad for dem. De virker upåklageligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.