Tilbage på fødselsvægt - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.792 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. november 2011

FrkMR

Hvor længe var jeres små om at komme tilbage på deres fødselsvægt?

Min søn vejede 210g under sin fødselsvægt da sundhedsplejersken var her 10 dage efter fødslen. Så jeg skal have ham vejet igen tirsdag(18 dage efter fødslen)

Hvis jeres var lang tid om at tage på - ved i hvad årsagen var?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Clisolka

Nymfe skriver:

Hvor længe var jeres små om at komme tilbage på deres fødselsvægt?

Min søn vejede 210g under sin fødselsvægt da sundhedsplejersken var her 10 dage efter fødslen. Så jeg skal have ham vejet igen tirsdag(18 dage efter fødslen)

Hvis jeres var lang tid om at tage på - ved i hvad årsagen var?

Isabella havde taget sin fødselsvægt på allerede en uge efter fødslen  Hun tabte 300 g mens vi var indlagt. Vi var hjemme torsdag - og om mandagen var hun oppe på sine 4 kg igen 

Anmeld

5. november 2011

FrkMR

Babymor2010 skriver:

Isabella havde taget sin fødselsvægt på allerede en uge efter fødslen  Hun tabte 300 g mens vi var indlagt. Vi var hjemme torsdag - og om mandagen var hun oppe på sine 4 kg igen 

Hold da op. Hvor flot!

Ja, jeg frygter jo naturligvis at min søn måske ikke får nok næring fra min mælk

Men han havde tabt sig 260g da vi blev udskrevet, og der gik yderligere 3 dage før min mælk løb til. Så jeg ved jo ikke hvor meget han reelt har tabt.

Men på papir(fra vi blev udskrevet til sundhedsplejersken vejede ham 8 dage efter) ser det jo ud til at han kun har taget 50g på siden vi blev udskrevet

Anmeld

5. november 2011

Clisolka

Nymfe skriver:

Hold da op. Hvor flot!

Ja, jeg frygter jo naturligvis at min søn måske ikke får nok næring fra min mælk

Men han havde tabt sig 260g da vi blev udskrevet, og der gik yderligere 3 dage før min mælk løb til. Så jeg ved jo ikke hvor meget han reelt har tabt.

Men på papir(fra vi blev udskrevet til sundhedsplejersken vejede ham 8 dage efter) ser det jo ud til at han kun har taget 50g på siden vi blev udskrevet

50 g, det er da ikke meget at tage på på 8 dage  Vi blev først udskrevet da Isabella var 5 dage gammel, og der var min mælk løbet til 

Anmeld

5. november 2011

FrkMR

50 g, det er da ikke meget at tage på på 8 dage  Vi blev først udskrevet da Isabella var 5 dage gammel, og der var min mælk løbet til 

Nej, det er nemlig slet ikke nok.

Men min mælk løb først til på 5. dagen og vi blev udskrevet på 2 dagen.

Anmeld

5. november 2011

Clisolka

Nymfe skriver:

Nej, det er nemlig slet ikke nok.

Men min mælk løb først til på 5. dagen og vi blev udskrevet på 2 dagen.

Hvornår kommer din SP igen? 

Jeg mener at min mælk løb til dagen inden vi tog hjem... 

Anmeld

5. november 2011

FrkMR

Babymor2010 skriver:

Hvornår kommer din SP igen? 

Jeg mener at min mælk løb til dagen inden vi tog hjem... 

på tirsdag

synes det ser ud til han har taget på - han er også snart vokset ud af str 50 som var for stort for en uge siden.

men frygter selvfølgelig det ikke er nok

Anmeld

5. november 2011

Clisolka

Nymfe skriver:

på tirsdag

synes det ser ud til han har taget på - han er også snart vokset ud af str 50 som var for stort for en uge siden.

men frygter selvfølgelig det ikke er nok

Okay, så varer det ikke så længe inden hun kommer  Ja, man frygter altid de ikke tager på :-( Men snak med hende om det på tirsdag. 

Anmeld

5. november 2011

PsychedeliC

Min søn tabte kun 20 g og det tog han hurtig på, på de 3 dage vi var på hospitalet

Anmeld

5. november 2011

MortilCilas

Min søn tabte 10-20g. Og efter en uge havde han taget 500g på ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.