julegaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. november 2011

Anonym trådstarter

hejsa

ja nu nærmer julen sig jo og er stort set færdig med at købe alle gaver...

har så til min søn, som blir 3 om et par måneder, købt noget køkkenudstyr da min mor har købt et køkken til ham..

men så siger kæresten nu at han syns det for piget...

han har leget meget med det køkken der er hos hans dagplejemor, så syns jeg jo ikk.. der virker det til han har stor glæde af og lege med det

hvad syns i???

knuss og god weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Betteisen

Hejsa.

Så længe det ikke er det pinkfarvede fra Hello Kitty, så GO FOR IT. Det vigtigste er vel at han gider lege med det. Her i huset har vi to piger og de har altså sådan en pedal traktor... jeg har ikke tænkt på, at det skulle være specielt drenget

Anmeld

5. november 2011

Dorthe1986

Anonym skriver:

hejsa

ja nu nærmer julen sig jo og er stort set færdig med at købe alle gaver...

har så til min søn, som blir 3 om et par måneder, købt noget køkkenudstyr da min mor har købt et køkken til ham..

men så siger kæresten nu at han syns det for piget...

han har leget meget med det køkken der er hos hans dagplejemor, så syns jeg jo ikk.. der virker det til han har stor glæde af og lege med det

hvad syns i???

knuss og god weekend

Prøv at spørge kæresten om han også synes, at det at være kok er piget

Ej, men jeg synes sagtens han kan få et legekøkken og dertil udstyr. Hvis han synes det er skægt at lege med, så er det da han skal have lov til

Anmeld

5. november 2011

Nessie

Drenge kan sagtens lege med køkkener, intet tøset over det.  Mange mænd er jo også kokke

Min søn er også glad for at lege med køkken i VS, og ønsker han sig på et tidspunkt en dukke, ja så skal han da have det

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

tak for jeres svar det glæder mig at hører.. syntes nemlig heller ikke selv at der er noget piget over det og bar rolig det er ikke med hallo kitty hehe

Anmeld

5. november 2011

TbCp

Ihhh  mænd altså

Selvfølgelig kan han få køkken og udstyr til det!
Hvad tror din mand mon at der sker ved at han leger med "pige-legetøj"???

Min datters højeste ønske, da hun blev 4 år, var en robot der kunne skyde laser.... og det fik hun

HURRA FOR LIGESTILLING

Anmeld

5. november 2011

mortilflere

Laver manden ik mad hjemme hos jer (min gør ik men vi lever sg heller ikke som andre LOL) 

Mine har haft det , ligesom de oxo har haft deres ejen dukker

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

hehe nej det er ikke det vilde han befinder sig i køknet her

men ja han sku nok bar lige ha noget og sige hehe, jeg syns det er en god gave  sagde også at han ku bar vente og se for vores søn ville sikkert komme til a lege en del med det

Anmeld

5. november 2011

Stumpen

Pjat med ham!! Min datter har cars sækkestol, cars strømper, spiderman sengetøj, cars lampe osv osv... 

Men omverdenen synes bare det er kanont at hun er en drengepige, men pigedreng må man absolut ikke være, så er man både det ene og det andet 

Anmeld

5. november 2011

Silas&Mille

Det er da ikke for piget. Lyder som om din kæreste er lidt gammeldags  

Silas fylder et år i januar og vi har ønsket os et køkken til ham, samt tilbehør. Tror han vil få meget glæde af det sammen med hans kommende søster.

Synes også det er lidt sjovt at nogle mænd synes det er for piget at deres drenge leger med et køkken og sådan. Mener de så også at verdens bedste kokke er pigede ?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.