Er Pergotime "farligt" hvis man er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.341 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. november 2011

Sørens

.......kom bare til at tænke på  det...fordi: jeg havde 2-3 dråber brunligt udflåd torsdag aften og fredag morgen enlille stribe frisk blod, tog en test som var negativ, ringede til klinikken og blev startet op på 4.omgang. Skal starte pergotime imorgen men....siden igår morges er der kun kommet hvad der svarer til en teskefuld blod og det er ikke engang rigtig rødt?

Hvad sker der? Er min mens bare underlig eler....

Og hvis man nu skulle være så uforskammet heldig at der er alligevel er en spire, hvad så med de fordømte pergotime? Vil  de så skade?

anybody

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Sørens

Sørens skriver:

.......kom bare til at tænke på  det...fordi: jeg havde 2-3 dråber brunligt udflåd torsdag aften og fredag morgen enlille stribe frisk blod, tog en test som var negativ, ringede til klinikken og blev startet op på 4.omgang. Skal starte pergotime imorgen men....siden igår morges er der kun kommet hvad der svarer til en teskefuld blod og det er ikke engang rigtig rødt?

Hvad sker der? Er min mens bare underlig eler....

Og hvis man nu skulle være så uforskammet heldig at der er alligevel er en spire, hvad så med de fordømte pergotime? Vil  de så skade?

anybody

slet ingen?

Anmeld

5. november 2011

Nessie

Jeg ved det godt nok ikke men tror det ikke.

Prøv at ringe til klinikken, så er du da helt sikker

Anmeld

5. november 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

I indlægsseddel står der man IKKE må tage pergotime,hvis man er gravid.

Så er du i tvivl,må du få taget en blodprøve,og først starte på pergotime,når du har svar.

Men jeg har siden jeg kom på hormoner,kun haft rigtig mens i 2 dage,fra 3.dagen af er det kun brunt snask,og pletblødning frem til 7.dagen,hvor det så helt stopper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.