hvor meget tv ser jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. november 2011

Dutti

Vores datter ser lidt tv inden hun kommer i seng i hverdagene. Det er en god måde for os allesammen at slappe lidt af inden sengetid.
I weekenderne får hun også lov om morgenen. Nogle gange hygger vi selvfølgelig med en film.
Men ellers ser hun ikke tv hele dagen. Hun leger eller hjælper os, eller også laver vi noget kreativt sammen, fx billeder og perler

Hvordan ser jeres børns tv vaner ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Sissel

Her hjemme får hun lov at se fjernsyn en gang om dagen.. Somregel en halv times tid.. Med mindre vi sætter os ned og ser en tegnefilm sammen ( Disney )
Jeg bruger det hvis jeg er alene med begge unger og skal i bad f.eks eller skal lave aftensmad.. Og min kæreste bruger det mere som en barnepige
Men jeg synes også at det er rigtig hyggeligt at se en tegnefilm sammen inden sengetid.. Det er jo ikke så længe de sidder stille af gangen i den alder

Anmeld

5. november 2011

Dot D

Vores unger kan godt lide at falde til ro over lidt tegnefilm, når de kommer fra børnehave og skole.

Ellers er det Masterchef, "vild med dans" og " live fra Bremen", der står højt på ønskelisten. 

Jeg er ikke "fjernsynsforskrækket" på mine børns vegne, for jeg ved de også leger både ude og inde også

Tit kører fjernsynet på et eller andet børneprogram, mens de leger, tegner eller spiller spil. Vi har ikke noget musikanlæg, så det er vores "baggrundsmusik"

Anmeld

5. november 2011

2721

Charlie er kun 16 mdr men han ser aldrig tv og det interesser ham heller ikke det fjerneste. Så der blvet først tændt når han er gået i seng

Anmeld

5. november 2011

Dutti

Vores datter kan til tider koncentrere sig om at re det, ellers er Det også bare baggrundsstøj

Anmeld

5. november 2011

Muffin

De ser ikke tv særlig tit. Det gør vi heller ikke selv. Måske 3 gange om ugen ser den store (3år) lidt tegnefilm. Vi fortrækker at lege og være kreaktive Vi har faktisk opsagt vores tv pr 1 dec fordi det bliver brugt så lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.