Blæser det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. november 2011

Darling<3

Jeg sidder som altid her på baby.dk, glor lidt tv og nusser manden

Lige pludselig synes jeg det begynder at blæse op, kigger ud af vinduet men kan ikke se nogen vind i træerne:/

Det forsætter i ca 15 minutter og nu tænker jeg - Er opgangs døren åben? Er der et vindue som ikke er lukket helt??

Nej - det er sku min mand som ligger og sover.. Han ligger åbenbart med åben mund så han trækker vinde ind i munden!! Det lyder præcis som når det blæser meget udenfor, døren står på klem eller vinduet ikke er lukket

Nu sidder min ene kat og kigger meget underlig på ham mens hun prøver at finde ud af hvor blæsten kommer fra, haha.....

Godnat skatter - og godnat de damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

TWT

Honey<3 skriver:

Jeg sidder som altid her på baby.dk, glor lidt tv og nusser manden

Lige pludselig synes jeg det begynder at blæse op, kigger ud af vinduet men kan ikke se nogen vind i træerne:/

Det forsætter i ca 15 minutter og nu tænker jeg - Er opgangs døren åben? Er der et vindue som ikke er lukket helt??

Nej - det er sku min mand som ligger og sover.. Han ligger åbenbart med åben mund så han trækker vinde ind i munden!! Det lyder præcis som når det blæser meget udenfor, døren står på klem eller vinduet ikke er lukket

Nu sidder min ene kat og kigger meget underlig på ham mens hun prøver at finde ud af hvor blæsten kommer fra, haha.....

Godnat skatter - og godnat de damer

Tak for et godt grim, her på de sene nattetimer

Anmeld

5. november 2011

Darling<3

TWT skriver:

Tak for et godt grim, her på de sene nattetimer

Det var så lidt

Ville ønske at jeg kunne optage det og smide ind - har lige taget mig selv i at tænke - guuuud hvor det altså stormer derude!!

Anmeld

5. november 2011

TWT

Honey<3 skriver:

Det var så lidt

Ville ønske at jeg kunne optage det og smide ind - har lige taget mig selv i at tænke - guuuud hvor det altså stormer derude!!

Hahaha jaer! Det ville blive en populær video 

Anmeld

5. november 2011

Darling<3

TWT skriver:

Hahaha jaer! Det ville blive en populær video 

Er bare en knold til sådan noget it halløj + at han nu har vendt sig om på den anden side - så nu blæser det ikke mere Nu skinner solen... R*ven opad

Anmeld

5. november 2011

TWT

Honey<3 skriver:

Er bare en knold til sådan noget it halløj + at han nu har vendt sig om på den anden side - så nu blæser det ikke mere Nu skinner solen... R*ven opad

Heh øv altså 

Jeg er altså også r*v dårlig til det der it 

Nå, jeg vil finde ind i min seng, sov godt

Anmeld

5. november 2011

Darling<3

TWT skriver:

Heh øv altså 

Jeg er altså også r*v dårlig til det der it 

Nå, jeg vil finde ind i min seng, sov godt

Vi må lære det en dag

Tak i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.