Bliver bare så ked af det :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. november 2011

aklejel

Nu sidder jeg og ser C.S.I og der det ene afsnit handlede om en baby som var død. Og jeg kan bare ikke lade vær med at tude når jeg ser sårn noget, selvom jeg ved det er fiktivt! Og min kærste siger at jeg skal lade vær med det fis med at tude, men kan sgu bare ikke holde det inde!!

Hvordan har i det med det, når i ser sårn nogle ting ? Vil bare gerne vide at jeg ikke er unormal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

PsychedeliC

Jeg synes det er helt iorden! Jeg er selv blevet EKSTREM følsom efter jeg er blevet mor.

Min mor grad faktisk til en film om 50 cent 

Anmeld

4. november 2011

Muffin

Puha ja, jeg så et program om en lille pige der var blevet kidnappet og fundet død, omkring 3 års alderen med langt lyst hår.. Og det gik sgu lige i hjertekuglen for vores egen datter er jo på den alder, smuk og lyshåret. Puuha, jeg får det så dårligt, bliver ked af det og vred! Vred fordi der findes så mange dumme mennesker i verden. Så meget ulykke. Så mange tåre. Og så kigger jeg på min smukke lille pige, og ved hun gør verden bedre, lysere og mere mild. Du er ikke spor unormal. Det ville være unormalt ikke at blive påvirket.

Anmeld

4. november 2011

TbCp

Du er HELT normal!!! 

Altså jeg har tudet til en merci-reklame

Anmeld

4. november 2011

aklejel

PsychedeliC skriver:

Jeg synes det er helt iorden! Jeg er selv blevet EKSTREM følsom efter jeg er blevet mor.

Min mor grad faktisk til en film om 50 cent 

Godt at hører at jeg ikke er den eneste

Er den sørgelig ?

Anmeld

4. november 2011

PsychedeliC

aklejel skriver:

Godt at hører at jeg ikke er den eneste

Er den sørgelig ?

Den der handrer om hans liv er lidt men ikke noget jeg ville græde over. Moren bliver skudt og sådan noget fordi hun tjener penge på drugs og sådan noget 

Anmeld

4. november 2011

th

aklejel skriver:

Nu sidder jeg og ser C.S.I og der det ene afsnit handlede om en baby som var død. Og jeg kan bare ikke lade vær med at tude når jeg ser sårn noget, selvom jeg ved det er fiktivt! Og min kærste siger at jeg skal lade vær med det fis med at tude, men kan sgu bare ikke holde det inde!!

Hvordan har i det med det, når i ser sårn nogle ting ? Vil bare gerne vide at jeg ikke er unormal

græder også over csi...

Anmeld

4. november 2011

aklejel

Muffin skriver:

Puha ja, jeg så et program om en lille pige der var blevet kidnappet og fundet død, omkring 3 års alderen med langt lyst hår.. Og det gik sgu lige i hjertekuglen for vores egen datter er jo på den alder, smuk og lyshåret. Puuha, jeg får det så dårligt, bliver ked af det og vred! Vred fordi der findes så mange dumme mennesker i verden. Så meget ulykke. Så mange tåre. Og så kigger jeg på min smukke lille pige, og ved hun gør verden bedre, lysere og mere mild. Du er ikke spor unormal. Det ville være unormalt ikke at blive påvirket.

Ja det værste er når det sker i den virkelige verden Havde os læst på tekst tv at der var nogle forældre i danmark som havde, og hold nu fast! :

De havde en søn på omkring 9 måneder som havde brækket 5 ribben, ankler og håndled, vredet hoften ud af skålen og så havde han vist og brud på kraniet. Det kan gøre mig ked og pisse gal!!

Anmeld

4. november 2011

aklejel

TbCp skriver:

Du er HELT normal!!! 

Altså jeg har tudet til en merci-reklame

Nååh hvor sødt

Anmeld

4. november 2011

aklejel

PsychedeliC skriver:

Den der handrer om hans liv er lidt men ikke noget jeg ville græde over. Moren bliver skudt og sådan noget fordi hun tjener penge på drugs og sådan noget 

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.