Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Han sidder ned..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Haha jeg har aldrig taget Peder i at ramme ved siden af, og han står op, når han ikke ... I ved
snøvsen skriver: Her hos os sidder min mand og han har altid gjort det. Vores søn på 5 sidder også ned. Så her er der ingen pletter på gulvet og brættet er altid slået ned. Med mindre vi har haft gæster Hvis vi snakker om det og jeg fortæller folk, at min mand sidder, kigger folk meget mærkeligt på mig og siger, er det virkelig rigtigt og det er altid med undertonen af, at det er unormalt. Altså i mine øjne er man da lige meget mand og man sidder ned eller står op og så er man fri for, at de tisser ved siden af
Her hos os sidder min mand og han har altid gjort det. Vores søn på 5 sidder også ned. Så her er der ingen pletter på gulvet og brættet er altid slået ned. Med mindre vi har haft gæster Hvis vi snakker om det og jeg fortæller folk, at min mand sidder, kigger folk meget mærkeligt på mig og siger, er det virkelig rigtigt og det er altid med undertonen af, at det er unormalt.
Altså i mine øjne er man da lige meget mand og man sidder ned eller står op og så er man fri for, at de tisser ved siden af
Min kan sku også ramme ved siden af, selvom han sidder ned ! haha .. Aner ikke hvordan han gør det, men det sker. Har selv busted ham i det Men det er lidt forskelligt, morgen og aften sidder han for det meste ned
det kommer vist an på hvor træt han er hahahaha
Ej, som udgangspunkt står han op!
Frk-Lotusblomst skriver: Begge dele. så har stemt blank Altså ikke på samme tid. hehe.. Men nogen gange står han, altså for det meste. Andre gange sidder han. Bl.a. hvis han skal lave 1+2, eller når vi har været i byen. HAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Begge dele. så har stemt blank Altså ikke på samme tid. hehe.. Men nogen gange står han, altså for det meste. Andre gange sidder han. Bl.a. hvis han skal lave 1+2, eller når vi har været i byen. HAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Det er det samme herhjemme
Caroline86 skriver: det kommer vist an på hvor træt han er hahahaha Ej, som udgangspunkt står han op!
Det er vist det samme her
Babymor2010 skriver: Det er det samme herhjemme
Frk-Lotusblomst skriver: Orh de kære mænd.
Orh de kære mænd.
Haha ja
K&S skriver: når han tisser?
når han tisser?
Min kæreste sidder ned, det gør alle mændene i deres familie af hygiejnemæssige årsager.
Det er de opdraget til derhjemme.
Han står og rammer aldrig ved siden af, det er han heldigvis opdraget med hjemmefra at gøre ordenligt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128