Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dustmuz skriver: Jeg vil gerne indgive en formel klage til Trådens opretter..HVOR ER ROM & COLA.. Den mangler.. Det er nemlig MIN yndlings drik, sammen med "Fat man Running" spørg bare efter opskriften, er en halvgrøn drik, som smager KANONT
Jeg vil gerne indgive en formel klage til Trådens opretter..HVOR ER ROM & COLA..
Den mangler.. Det er nemlig MIN yndlings drik, sammen med "Fat man Running" spørg bare efter opskriften, er en halvgrøn drik, som smager KANONT
Haha jeg kan ikke fordrage rom og cola. Kan hverken lide rom eller cola hver for sig heller
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Iskoldt vand fra hanen
Iskoldt vand fra hanen
Også min favorit, vores vand fra hanen er bare aldrig sådan RIGTIG koldt. Så det gælder om hele tiden at have noget i køleskabet
rikkeregnbue skriver: Stemte mælk, men det SKAL være koldt og lige fra køleskabet! Jeg kan ikke drikke mælk fra en karton der har stået fremme i længere end et kvarter, så er mælken lunken og halv ulækker..
Stemte mælk, men det SKAL være koldt og lige fra køleskabet! Jeg kan ikke drikke mælk fra en karton der har stået fremme i længere end et kvarter, så er mælken lunken og halv ulækker..
Sådan har jeg det også Og så smager det ekstra godt hvis man drikker det af kartonen :p
LunaLykke skriver: Sådan har jeg det også Og så smager det ekstra godt hvis man drikker det af kartonen :p
Jaaaa Men det synes kæresten ikke er særlig lækkert at jeg gør, så jeg lader være
rikkeregnbue skriver: Jaaaa Men det synes kæresten ikke er særlig lækkert at jeg gør, så jeg lader være
Jeg gør det også kun hvis jeg drikker resten
LunaLykke skriver: Jeg gør det også kun hvis jeg drikker resten
Samme her
LunaLykke skriver: Også min favorit, vores vand fra hanen er bare aldrig sådan RIGTIG koldt. Så det gælder om hele tiden at have noget i køleskabet
Det kender jeg godt... Hanen i køkkenet er aldrig koldt, men lige omvendt på badeværelset
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128