Tidsfordrivs afstemning: Jeres yndlings drik :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

lycly

Dustmuz skriver:

Jeg vil gerne indgive en formel klage til Trådens opretter..

HVOR ER ROM & COLA..

Den mangler..

Det er nemlig MIN yndlings drik, sammen med "Fat man Running" spørg bare efter opskriften, er en halvgrøn drik, som smager KANONT

Haha jeg kan ikke fordrage rom og cola. Kan hverken lide rom eller cola hver for sig heller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

lycly

Babymor2010 skriver:

Iskoldt vand fra hanen 

Også min favorit, vores vand fra hanen er bare aldrig sådan RIGTIG koldt. Så det gælder om hele tiden at have noget i køleskabet

Anmeld

7. november 2011

lycly

rikkeregnbue skriver:

Stemte mælk, men det SKAL være koldt og lige fra køleskabet!   Jeg kan ikke drikke mælk fra en karton der har stået fremme i længere end et kvarter, så er mælken lunken og halv ulækker..

Sådan har jeg det også Og så smager det ekstra godt hvis man drikker det af kartonen :p

Anmeld

7. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

LunaLykke skriver:

Sådan har jeg det også Og så smager det ekstra godt hvis man drikker det af kartonen :p

Jaaaa  Men det synes kæresten ikke er særlig lækkert at jeg gør, så jeg lader være

Anmeld

7. november 2011

lycly

rikkeregnbue skriver:

Jaaaa  Men det synes kæresten ikke er særlig lækkert at jeg gør, så jeg lader være

Jeg gør det også kun hvis jeg drikker resten

Anmeld

7. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

LunaLykke skriver:

Jeg gør det også kun hvis jeg drikker resten

Samme her  

Anmeld

8. november 2011

Clisolka

LunaLykke skriver:

Også min favorit, vores vand fra hanen er bare aldrig sådan RIGTIG koldt. Så det gælder om hele tiden at have noget i køleskabet

Det kender jeg godt... Hanen i køkkenet er aldrig koldt, men lige omvendt på badeværelset 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.