Hej hej...
Sidder lige og bliver lidt ked og skulle bare lige have den her ud. Men kender I det der med, at man bare synes man giver og giver, men aldrig får noget igen?
Sagen er den, at jeg har en del veninder. Ved ikke om man kan kalde dem tætte eller ej, nogle er mere end andre selvfølgelig, men dem jeg er mest tæt med, de bor spredt rundt om i landet langt fra mig. Og jeg savner at de er tæt på mig. Vi snakker i telefon og over facebook, men det er bare ikke det samme. Sådanne venner har min mand også, men han synes det er nok at skrive med dem over fb og det forstår jeg ikke...
Jeg synes bare, at de venner jeg har her hvor jeg bor, godt kunne være der noget mere. Det er altid mig der tager initiativ til at lave noget, altid mig der lige ringer for at sige hej, altid mig der lige poster et
på deres væg eller skriver at jeg savner dem osv. osv... Og jeg er træt af det! Jeg er glad for de tøser og der er ingen problemer når vi er sammen, men jeg er bare træt af, at det altid er mig inviterer, ringer og skriver og jeg synes det er super svært at sige det til dem... Vi inviterer også tit mine veninder og deres kærester på middag, men bliver aldrig selv inviteret. Åhh, man føler bare at de ikke gider en, tror dog ikke det er tilfældet, men alligevel...
Andre der kender dette? Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg, gode råd eller trøstende ord... Hmm... Men tak fordi du læste med
Anmeld